Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Gæst

/ #341

2013-04-14 20:26

Jeg er så rystet, vred chokeret og pisse ked af det! for ar sige det direkte kan jeg næsten ikke finde ord for hvor direkete Sygt det er at vi kan leve i et samfund som Danmark og så anno 2013 at man har en lov, som tillader dyresex?- Jeg bliver ved med at spørge mig selv hvilke syge og perverse Politikere der har kunne vedtage den slags Love? for i min verden er man jo direkte uetisk med stort E og mega pervers hvis man syntes at det er i orden at ha sex med dyr. Dyr er som børn, de er uskyldige og skrøbelige og meget afhængig af det ell de mennesker, som tager sig af dem. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange syge sataner der findes der ude som nemt kan anskaffe sig et dyr udnytte det seksuelt og så i sidste ende slippe afsted med en ligegyldig bøde, hvis de bliver taget i det. Jeg har gud hjælpe mig, da aldrig hørt noget så uinteligent sygt og dumt, at det er okay så længe dyret ikke tager skade af det? Hvem helv har kunne finde på at vedtage det og komme med så snotdumme udtalelser?- det ville svare til hvis selv samme person havde en lille datter ell søn, som blev misbrugt seksuelt dagligt, men hvis jeg ikke kunne finde nogle synlige mærker ell blødninger så udtalte at de aldrig havde taget skade og det derfor ville være okay hvis det fortsatte. Jeg er så fortørnet over det her. Der er kraft eder sparke mig noget riv ragende galt i Danmark og med de psykopatisk perverse politikere der har vedtaget dette. For enting er sikkert duer pervers i kasketten og er til fare for dyr og uskyldige små hvis du kan vedtage love og og komme med ovenstående omtalte perverse udtalelser. Jeg vil gøre alt personligt for at denne lov bliver fjernet helt tilsidst mener jeg at disse politikere burde kigges nærmere efter i sømmene, sfor jeg håber gud hjælpe mig ikke at de som har vedtaget dette har husdyr, for hvis bør de fjernes pr omgående. Føj jeg skammer mig over at være dansker lige nu! hvordan kunne det dog gå så vidt, spørg jeg bare!