Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs.
Gæst |
#127762016-07-03 19:25 |
Gæst |
#127772016-07-03 19:34 |
Gæst |
#12778 +100 personer fik i 2007 dokumentet "DONG FJONG ENERGI KONTROL"2016-09-14 20:18Download dokumentet "DONG FJONG ENERGI KONTROL" i pdf her: oplysning.org/uploads/9/1/4/3/9143605/dong_fjong_energi_kontrol_bilderberg.pdf |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2017-03-08 21:35- Date of removal: 2017-03-08
- Årsag til fjernelse:
2017-04-23 07:11- Date of removal: 2017-04-23
- Årsag til fjernelse:
2017-04-23 10:03- Date of removal: 2017-04-23
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#12782 OLOF PALME2017-04-23 10:08Hej Leif GW Efter de seneste angreb er det tid at komme med flere oplysninger. Nu ved du at de to projektiler ikke stammer fra drabet Den person der skød Olof Palme anvendte en maske af denne type som vist personen var lysblondt de to andre personer der antastede Olof Palme og Lisbet Palme anvendte parykker og mørklødet creme for at se sydlandske ud det var to rumænske tvillinger der arbejde for det Rumænske sikkerhedspoliti mordvåbnet var beslaglagt og stammer fra politiet via hjemmeværnet efter drabet kørte de til Bandidos i Malmö derefter kørte de til Danmark videre til Odense Vollsmose der har opholdte de sig i lange perioder de arbejde for Bandidos Og var i tæt kontakt til Bandidos på Dykkerlundsvej Odense. Den lysblonde morder talte Rumænsk Engelsk og tysk han talte også et vist afrikansk sprog flere fra Bandidos talte og forstod Afrikansk (fra Sydafrika). Anvendte ved flere tilfælde briller med sort bjælke og røg filtercigaretter. Morderen findes på flere overvågningsfilm i Danmark. Kontakten til Bandidos kom via det danske politi til MI5 England via Bandidos Sydafrika og Rumænien. Bandidos arbejde for Christian Christensen Stiftelse (det danske og engelske kongehus)kontakten til Olof Palme inden drabet var for at være sikker på at det var den rigtige person de fulgte efter Det var yderst professionelt udført.
NB: Jeg vil se Svensk TV4 KL:21:00 Tisdag den 25-04-04 Hvad du er kommet frem til mht. Catine da Costa
|
Ppoul |
#12783 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2017-12-03 03:56#12543: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alle dommer i dk er frimurer, det fortæller alt... |
2019-01-01 01:13- Date of removal: 2019-01-01
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#12785 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2019-01-01 14:02#12760: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En Frygtelig Nytårstale
You are Crazy Anne Margrethe Christensen du er en underlødig forbryder du holder møder med kriminelle betalt ar Christean Christensens Stiftelse for at beordrer indbrud og drab for at skjule forbrydelsen udnytter du en syg alkoholiker til at bistå med indbrud og efterfølgende drab for at skjule din famillies incestforhold forhold de tidligere har betalt for at holde hemmeligt.Fjerner testamente legat private dokumenter der beskriver hvordan din famillie kom til magten du sælger andres ejendom - juveler - smykker der overhovedet ikke tilhører din famillie YOU ARE CRAZY!
|
Gæst |
#12786 xxx2020-02-16 18:41#12785: der blev nu iværksat flere - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borger Rådhusalle 5 5610 Assens
De har sendt et brev at jeg skulle være forsvundet fra min bopæl Jeg vil bede dem om at al henvendelse vdr. Ejendommen går til statsadvokaten for Fynsamt politiet har taget det fulde ansvar d21.nov 2001 ejendommen er i politiets varetægt. Det har ikke været muligt at komme ind i ejendommen på grund af angreb fra min tidligere nabo sagen er anmeldt over 600 gange til statsadvokaten jeg blev angrebet om natten af min nabo og hans sønner sammen med kombattanter fra Vollsmose der blev stjålet hvad som helst kontanter møbler tøj køkken grej værktøj alt hvad der faldt for Keld Knudsen har skudt ind i mit hus med riffel og truet mig med tæsk ligeledes slået mig uden nogen anden konfrontation hans søn har truet med at såfremt jeg ikke begik selvmord så vil jeg blive myrdet han udtalte de havde så de kunne myrde uden at det blev opdaget jeg anmeldte naturligvis disse hændelser det var bare ikke som jeg havde forventet jeg blev truet af betjente på Assens politistation med fængsling såfremt jeg at melde dem igen. Nu var det at angreb min bil jeg Keld Knudsen og Assens politi havde instaleret vhs aflytning i telefonstikket udvendig på huset der blev nu iværksat flere end 100 angreb i løbet af få måneder jeg blev førsøgt kørt ned med bil Keld Knudsen kastede sig ud på kørebanen for samtidig at ringe til politietligeledes kørte han med cykel ind i mig og ringede til politiet min mobiltelefon blev tracket og rumænerne fra Vollsmose angreb min bil jeg blev påkørt når jeg holdt på parkeringspladser rundtomkring i Danmark når jeg forsøgte at tilse ejendommen blev jeg angrebet, et tilfælde konfronterede jeg ham med angrebene i min indkørsel efterfølgende blev jeg anholdt for vold Keld Knudsen havde malet sig i hovedet med teaterblod og taget et foto der var også et foto af et rødt mærke på hans skulder dem der har hjulpet ham med sådan noget tyder på en erfaren forbryder Keld Knudsen har tidligere skudt ind i ejendommen det havde jeg også anmeldt og det gjorde betjente på Assens politistation rasende de nægtedeat modtage anmeldelsen herefter henvendte jeg mig til Odense politi og statsadvokaten de nægtede dog at modtage anmeldelsen der var ofte en vakt der var klar til at anmelde (falskvidne) når han udførte angreb skinangreb og nu begyndte det at blive farlig nu var Bandidos og Rumænerne sammen med Jens Knudsen og Jørgen Knudsen de havde politiuniformer og besøgte de hoteller jeg søgte tilflugt på og de havde sort nøglekort angrebene blev værre og værre de åbnede min bil og tog tøj og værktøj fra bilen når jeg sad i den efterhånden var der 4-5 biler der angreb af gangen jeg forsøgte at tilse min ejendommon men jeg blev tracket og Keld stod klar han missede ikke en eneste gang på 11år jeg forsøgte typisk at komme ind i ejendommen men så snart jeg forlod den blev jeg angrebet. Jeg boede så i bilen i ca. 5år og kørte typisk hver 4time de var der næsten hele tiden det var ikke mange gange de missede og nu forsøgte de at køre mig i grøften ved at ind i bilen de kørte ind i mig og når jeg holdt på parkeringspladser skruede de skruer i dækket Keld Knudsen havde allerede stukket alle dæk i stykker på min bopæl Rumænerne arbejde med silikonemasker købt på I-Bay de jagede mig i bil helt til Luleå i Sverige og nu blev det værre de arbejdede som stilladsbygger på de arbejdspladser jeg også arbejde på de havde flere pas og fik social bistand og bolig af Odense kommune der var nu indkoblet lejemordere ind og de forsøgte med alt muligt der blev skudt mod bilen og der blev kastet sten ned fra motorvejs bro ved Slagelse de kørte op foran mig og kastede en stålkugle ud ca. 50m/m i dia det var rent held at den ikke gik igennem så havde jeg fået den i hovedet. De havde tidligere anvendt sovemiddel læske drik i Ebberup men nu begyndte de at komme afføring i min mad på arbejde der blev også anvendt et narkotisk middel jeg havde nu fuld kontakt og kunne følge de drab havde begået og begik de fikset forskellige ting så folk kom til skade ved et tilfælde dræbte de en medarbej der i Finland han var gået i sauna og der var en sø man kunne bade i han sprang i kl:24:00 på aftenen og kom aldrig op igen der var to tvilinger der var specielt aktiv de var kørende på to HarleyDavison motorcykler grå metal og en mercedes 300D Champagnefarvet fra Vollsmose der var falske nummerplader på samme bil der blev anvendt ved indbruddet i jem og fix i Assens da jeg holdt der de plejede at anvende de samme nummerplader på flere køretøjer samme nummerplade som blev anvendt på en mercedes 504 kassevogn der hentede tyvekoster for familien Knudsen der var også en blå vw transporter der konstant kørte tyvekoster til Rumænien den var klodset op med træklodser så den kunne fyldes helt uden det kunne ses og nu begyndte de at komme helt tæt på . De fulge efter overalt med siliconemasker det var nu helt umuligt at foretag sig noget jeg blev angrebet konstant der blev tappet olie af bilen og maskiner der blev ved flere tilfælde hældt saltsyre i motor olien jeg forsøgte at tage campingvognen med på arbejde istedet for hotel de var klar nu var jeg ved at blive træt de har nu angrebet over 2800 gange om dagen og om natten der er blandet afføring maden ved flere tilfælde og det var muligvis cyanid jeg blev meget syg mine blodåre voksede og blev tykke jeg køber nu mad på resturant og har ikke maden stående længere jeg vil fortælle at de første kontakter med at komme gift maden og drikken var da jeg tog til Odense til fest efter at havde købt en øl skulle jeg på toilettet og da jeg kom tilbage drak jeg øllen jeg mistede bevistheden umiddelbart. Nu kunne jeg genkende personerne de fulgte konstant efter mig til Sverige i 15år jeg forsøgte at anmelde det til politiet men de nægtede jeg har meddelt politiet medio marts 2011 at jeg fortsat ønsker at vende tilbage til ejendommen der har været personer nede for at se om der var fri bane men Keld Knudsen mødte omgående op det er 3år siden og jeg blev angrebet to gange i forrige uge her af folk fra Danmark. politiet holdt vakt når Jens og Jørgen Knudsen samt Rumænerne angreb. Da jeg holdt i Fåborg om natten kom der narkohandlere de hentede poser med narko fra en kølevogn der kørte til Danish Crown jeg kunne se at de personer der anvendte silikonemasker under et angreb ved SuperBrugsen i Kalundborg den ene var klædt ud som neger med negercream i ansigtet kørte en sort vw touran fantastisk det var de personer som købte udlejningsejendomme billigt af Fåborgs Borgmester Hans Jørgensen der er masser af penge omsætningen må være over 100000000 kr om året.
Jeg nægter fortsat at begå selvmord! Jeg opfordrer dem til at tilbagebetale tømning af skraldespande fra 2000 til dato samt de skraldespande jeg har betalt 8000kr. for som de derefter har fjernet.
XXX. XX. XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX X XXXX XXXXXXX
|
2020-07-10 17:22- Date of removal: 2020-07-10
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#12788 Re:2020-07-10 19:15skriv om kong ludvig |
Gæst |
#12789 Re: Re:2020-07-11 12:08Hvorfor blev Ludwig ikke konge Ludwigs oldefar Knud (arve prins Knud) er født Knud Jørgensen og Frederik d9 er født Hans Jørgensen og de var halvbrødre Hans Jørgensen blev adopteret af Chr. d10 og Alexandrine Chr. d10 og Alexandrine var søskende de havde en søn der hed Christian Christensen og boede i Vedstårup på Fyn Alexandrine havde en datter med sin far kong Chr. d 9 Thea Christensen hun blev også myrdet og forgivet. Ludwig du har helt misforstået hvem du er i slægt med du er i slægt med familien Jørgensen fra Fyn en Jørgen Olof Jørgensen også kaldet familien Stougård en tidligere forstander på Gummerup skole ved Glamsbjerg en Bent Jørgensen du er også i slægt med daværende borgmester i Fåborg Hans Jørgensen han samarbejde en del med Bandidos ansatte rumænere ved hjemmeplejen rumænere der var anmeldt for indbrud og drabsforsøg de var dygtige til at fratage pensionister penge og værdigenstande samt forgive pensionister så de afgik ved døden når alt var fjernet der blev betalt til Bandidos. Der også noget der tyder på at du er i slægt med uægte børn efter Brahesborg familien der var en godsforvalter der stjal møbler fra aftægts boliger som efterfølgende blev forvist til Lolland han var af Jørgensen slægten greven på Brahesborg gjorde en tjenestepige gravid her betalte han skytten for at gifte sig med hende afkommet havde et meget specielt udseende her gjorde skyttens søn hans søster gravid det blev heller ikke nogen fotomodel der findes en del om denne skytte familie. Troede du at du kunne berette om at du er i slægt med familien Chr. Uden at din Tante Anne Margrethe Christensen / Jørgensen fik konsekvenser de er alle blevet myrdet bestilt af …. ......... |
2020-07-11 14:21- Date of removal: 2020-07-11
- Årsag til fjernelse:
2020-07-11 14:26- Date of removal: 2020-07-11
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#12792 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2020-07-11 14:34#12731: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Det var en hvid mercedes 240 årg 1979 bil kom fra Villsmose og det var rumænere den tilhørte |
Gæst |
#12793 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2020-07-12 14:22#12701: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anne Margrethe Christensen/Jørgensen
Ifølge DR programmet om det danske kongehus oplyser de at du var meget glad for din far Kg Frederik d9 Den viden har harft i lang tid der kom da også et afkom ud af det ikke noget særligt men et afkom er et afkom ! |
Gæst |
#127952020-08-28 16:14Emilie Mengs morder begyndte allerede at begå drab i 1984 han afhentede en nær slægtning ved spritbåden i Haderslev når han begik de seksuelle overgreb kørte i en rød Vauxhall Chevette den tilhørte familien den sølvfarvede Mitsubishi Pajero lånte familien når de skulle køre campingvognen til Haderslev Camping den kom fra Løveparken i Give (bilen er vist i et DR program fra Løveparken 1987-1989)så kom drabet på Susan Hansen her anvendte han en Toyota Hilux 4x4 han arbejdede i Tyskland på det tidspunkt og kom fra Tyskland d30-1-1992 herefter kørte han til Tyskland igen Susan var veninde med en i familien og kom i hjemmet morderen kørte ofte til Tommelisebar og Restaurant Hestehaven i Odense for at hente den stærkt alkoholiserede slægtning han var ansat ved politiet i Odense og morderen var også medlem af hjemmeværnet og samarbejdede med Bandidos ved drabene blev der konstant afgivet falsk vidneforklaring og alibi et tilfælde d6-8-2003 hvor han afhentede ham ved Hestehaven kom det til at koste Laila Christensen livet her lånte han en sort WV polo af et familiemedlem nu havde han udviklet en strategi han lånte biler når han begik drab han arbejde ved Stigsnæsværket d10-7-2016 og havde tidligere 2014-2015 arbejdet på et mejeri i Borup Den hvide Opel Vivaro kom fra et firma i Kolding og var købt i Silkeborg Emilie Mengs lig blev kørt bort i en hvid Kia Seed 1,6 bilen er købt omkring 15-11-2015 der var 3mdr leveringstid en 2016 model han lånte den i Ringsted den nat nu gik det stærkt han myrdede Iben Salling Syrik d13-12-2019 Iben var veninde med Susan Hansen hun kendte godt morderen han har tidligere været der i 2014 i en grøn Nissan Sunny Stationcar. morderen har begået over 10 drab der er begået drab i Norge (Oslo) de dræbte havde den samme fraktur i halsen struben. da han så Susan mor i fjernsynet blev han irriteret og herefter gav han hende rottegift de havde nøgler til lejligheden han har forsøgt at dræbe flere med rottegift og cyrenid hun fik en hjerneblødning Kombettanter fra Odense politi har ansvaret for de mange drab herunder politidirektør Hr.Løde falske rapporter trusler der har nægtet at modtage anmeldelser morderen er anmeldt i 2014 uden resultat |
2020-08-29 02:25- Date of removal: 2020-08-29
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#12797 Re:2020-08-29 02:29Emillie Mengs morder har fødselsdag 26-04 han fylder 57år |
|
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Bevar studiemiljøet på SAMF og KUA!
1718 Oprettet: 2024-11-19
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
1646 Oprettet: 2024-11-06
Støtteerklæring til modstanden mod salget af Silkeborg IF
1366 Oprettet: 2024-11-19
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2369 Oprettet: 2024-10-02
En kamp for studiemiljøet på Søndre Campus Københavns Universitet
655 Oprettet: 2024-11-11
NEJ til indhegning af kvæg i Sønderskov og Ravnsholt - JA til urørt skov og sikker skolevej
541 Oprettet: 2024-11-06
Styrk Koldings Erhverv – Afskaf Dækningsafgiften
441 Oprettet: 2024-11-04
Underskriftsindsamling mod lukning af Gårsdalvej, Ravnstrup
405 Oprettet: 2024-11-07
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
381 Oprettet: 2024-11-16
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
371 Oprettet: 2024-10-29
BEVAR Centerhallen i Lillerød
341 Oprettet: 2024-10-28
Søruplund Nej Tak
334 Oprettet: 2024-09-30
Underskriftindsamling imod at kørebanen på Tannisbugtvej reduceres til en bredde på 6 meter.
224 Oprettet: 2024-11-04
Bevar K-klasserne - Støt vores børn med særlige behov / Aalborg
166 Oprettet: 2024-11-22
Rikke Cramer Christiansen
153 Oprettet: 2024-11-02
Vi Kræver Et Øjeblikkeligt Stop for Mink og Chinchillaavl”
148 Oprettet: 2024-11-12
NEJ TAK TIL HØJHUSBYGGERI I SÆDDING/FOURFELDT
139 Oprettet: 2024-11-21
Nej tak til solcellepark i Lunderskov og Nagbøl
136 Oprettet: 2024-11-09
Bevar specialsygeplejerske Laila Barkani's stilling