Folkeracebane Bornholm
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folkeracebane Bornholm.
Gæst |
#12013-08-14 16:35Der skal ske noget på Bornholm, inden øen bliver lukket for andre end dem der er gået i stå. |
Gæst |
#32013-08-14 19:53Denne sport er rigtig god da den samtidig giver gode køreegenskaber og reaktioner til de unge og så får de racet af under trygge og sikre forhold. Samtidig giver det et stort socialt indhold de unge og voksne imellem. |
Gæst |
#42013-08-15 00:28Har været over på deres nuværende bane 2 gang sidste år .De gør et stort arbejde for de unge som lære meget om køre færdighed med videre. De må hellere gøre det på en bane end forsøge sig på vejen.Angående støj er det ikke meget biler larmerer.Det er også godt for de unge med det gode social sammenvær der er i klubben.Det er da noget der gør at jeg kommer til Bornholm efter ikke at have været der i 20 år . |
Gæst |
#52013-08-15 06:45Hallo Bornholm nu må i sgu vågne op. Der snakkes hele tiden om at sætte noget igang på Bornholm, men hver eneste gang bliver det skudt ned. Nej, der må ikke ske noget i nærheden af min baghave Nok er øen lille, men der skulle være plads til både at ligge i en kornmark og lytte på fugle, spille fodbold, klatre i træer, lege i skoven og køre f.eks. Folkerace. Giv nu nogle nye ting en chance. |
Gæst |
#6 Folkerace..2013-08-15 08:07Har været på den eksisterende bane, den kan ikke høres, ikke ses ude fra landevejen af, og det vil da være en stor skam, hvis motorklubben, ikke får lov til at oprette deres nye bane på Tornegård, de ligger ikke kun et stort arbejde i deres biler(sikkerhed), men også i de unge. De unge får nogle gode kører færdigheder og bliver nogle sikre bilister og de får "raset" ud, på en bane, istedet for ude i trafikken,jeg har selv været ude at køre med en 15 årig og han har allerede nogle fantastisk gode kører egenskaber.Da Regions kommunen nu igen skal sparer, bla. også på de unges fritids aktiviteter , hvad er der så snart tilbage, for de unge at foretage sig i fritiden, end at stå på gaderne og lave uro, så må det da være et stort PLUS, at der kommer et tilbud til de unge/ voksne og som selv ligger inde, med de midler det kræver, at starte op og holde sig "kørende".Min oplevelse af motorklubben er, at der er et meget stort sammenhold , alle kender alle og alle hjælper hinanden, voksne som unge imellem. |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2013-08-16 13:55- Date of removal: 2013-08-16
- Årsag til fjernelse: dublet
niels i. |
#8 pensionerNEJhatten...2013-08-16 14:11kom nu Bornholm... send nu nejhatten hen hvor dinosauerne gror.... på med JAhatten og kom igang med at stem.. Jeg kender selv flere af ildsjælene bag projektet. det er en kanon mulighed for at få gang i en motorsport herover. der kan give folk noget at samkes om mulighed for som andre også skriver at få de unge racet af inden de får kørekort.. også mulighed for at få kørt noget race under kontrolleret forhold. på en billigere måde end ved klubrally.. som sikkert også bliver ramt af nejhatten når de skal køre løb.. og til de som tror det drejer sig kun om unge mennesker der skal køre tosset og larme... husk lige det er voksne mennesker der står bag... det er ik en gang dækbrænding på nettos parkerings plads... go weekend... og pøj pøj til jer folkeracere.... så hvor der er vilje er der vej... så støt op folkens! |
Gæst |
#92013-08-18 07:36Hvis du har skrevet under på et fysisk papir. Skal du ikke skrive under igen |
Gæst |
#102013-08-18 09:23den bane skal op så vi kan køre der skal ske noget på bornholm vi kan ikke lukke alt |
Gæst |
#112013-08-19 09:07Det er et dejligt område der har været øvebane for forsvaret i mange år der er langt til naboer (særdeles velejnet til dette formål) et ønske til bh. motorsport |
Gæst |
#132013-08-20 20:12jeg selv er en af ungdoms kørende og synes at det er en super fed sport, at vi har fået denne mulighed for at komme ud og køre lidt race på en bane, i stedet for at vi skal gøre det på vejen og her kan vi sagtens bule bilerne lidt uden der sker det helt store ved det og synes det er trist hvis vi ikke kan få det op at køre. håber folk vil støtte op om det og kan se at der allerede er mange som har gjort det og det sætter et smil på læben |
Bimse |
#142013-08-21 18:47Det er en rigtig god ide med en Folkeracebane på Bornholm ,, Jeg håber at Kommunen og Politikerne på Bornholm støtter op om det,, Jeg er selv formand for en Motorklub på Sjælland og ser hvor mange unge Mennesker der kommer hos Os ,, og vi har samarbejde med Euc som bygger biler og kommer ud og prøver dem hos os ,, Det lærer dem at køre bil og de ser hvad der sker hvis de kører for stærkt ,, det skal gøres på en bane og ikke ude i trafikken ,, Så BMS giv ikke op |
Lotte |
#152013-08-24 10:54Så vidt jeg husker lå der en gocart bane deroppe, den lå måske omkring tværvejen jeg vil tro det har været i 1960 el 1970´erne |
Gæst |
#162013-08-24 14:00Vi skal have liv i Bornholm igen!! De unge,det lidt ældre ja alle aldre som har fart i blodet skal klart have et sted lege,hygge osv Pust liv i Bornholm og lad ikke øen gå i stå!! |
|
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
2677 Oprettet: 2025-01-22
Vi har krav på en balanceret og nuanceret mediedækning. Det gælder også mediernes dækning af Israels handlinger i Mellemøsten.
1568 Oprettet: 2025-01-02
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
2940 Oprettet: 2024-11-24
Sikker skolevej for Gårslevs børn
509 Oprettet: 2025-01-02
Skriv under: Palæstinensisk kultur har også ret til ytringsfrihed!
485 Oprettet: 2024-12-30
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
929 Oprettet: 2024-11-26
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2405 Oprettet: 2024-11-06
Underskriftsindsamling for opførelse af en dagligvarebutik i Oure
322 Oprettet: 2025-01-02
Bevar broen over A26/Thorstedvej
284 Oprettet: 2025-01-07
Opfordring fra danske læger: Danmark skal modtage medicinsk evakuerede patienter fra Gaza
275 Oprettet: 2025-01-16
Bevar Naturbørnehaven Boddumhus - naturtilbud til børn i daginstitutioner
262 Oprettet: 2025-01-11
Bevar special skolen Natur og Helheds Skolen, Christiansfeld
246 Oprettet: 2025-01-17
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2813 Oprettet: 2024-10-02
Nej til kæmpemøller nær Alken, Svejstrup og Boes
181 Oprettet: 2025-01-04
🆘HJÆLP OS – VI HAR BRUG FOR, AT ANKESTYRELSEN GRIBER IND! 🆘
295 Oprettet: 2024-12-21
Bevar adgangen til Filmstriben i Halsnæs Kommune
249 Oprettet: 2024-12-26
Walkiebanko skal bestå.
367 Oprettet: 2024-12-11
Stop dyreforsøg på hunde og grise hos Scantox i Viby Sjælland
884 Oprettet: 2024-09-16
Albertslund-Listen Kommunalvalg 2025
83 Oprettet: 2025-01-05
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
627 Oprettet: 2024-11-16