JA TAK til ny 3. børnehave ved Jetsmark Idrætscenter

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen JA TAK til ny 3. børnehave ved Jetsmark Idrætscenter.

Gæst

2013-01-18 00:22

Helt klart JA TAK til 3 børnehaver frem for KUN 2. - Jeg er selv fra pandrup af, og cannerslundsvejens børnehave var den jeg gik på i sin tid, det gør mig meget ondt at den skal lukke, men holder på at børnehaver også kan blive for store, så 3 er bedre end 2.
Svend Ole..

#2 Til de "kære" politikere.....

2013-01-18 01:00

Kommer selv fra byen Pandrup. Siden mit 3. år og op til 27. år. Har selv gået på Cannerslundsvej for efterhånden nogen år siden. Min første lille forelskelse startede også der, men endte desværre da jeg smuttede i skole. Nå, nok om det.

Er godt klar over at man kan opnå fordele ved at samle kræfterne, men vi skal passe på med ikke at det bliver som et andet "landbrug" hvor man er nogle få pædagoger og så presser en flok børn ind. Jo større forsamling jo noget bedre styr skal der være på tropperne. Går det galt så rammer det så mange flere end hvis det var begrænset til få.

Men det vigtigste er dog. Lyt for hunne da til brugerne - det er dem I er der for. Det er dem der betaler jer for at lave fornuftige beslutninger der virker i dagligdagen og hvis penge I brænder af. Det er også dem der stemmer jer ind.

Håber fornuften sejrer sammen med det menneskelige...

Gæst

2013-01-18 02:37

Mine børn har gået i Kaas børnehave så og børnene har været glade for pædagogerne der så håber virkelig at de kan få arbejde i den nye børnehave hvis den skal bygges , syntes nu små børnehaver er bedre end en stor .

Gæst

2013-11-08 21:19

Det bør ikke være anderledes. De nye rammer opdeles i dag så børnene kan samles oftere i mindre grupper, og let kan samles i større når det gavner børnene.