UNDERSKRIFTINDSAMLING - Indsigelse mod ulovlig beboelse på Stenspilgården i Søsum

UNDERSKRIFTINDSAMLING - Indsigelse mod ulovlig beboelse på Stenspilgården i Søsum / Beskeder / Status på underskrift indsamling - Stenpilgård / Kommentarer

Yusuf

#1 Til Bent

2023-07-20 13:14

Kære Bent,

Jeg har lige læst den artikel, du har delt om underskriftsindsamlingen, og jeg vil gerne udtrykke min fulde støtte til jeres sag. Det er virkelig imponerende at se, hvordan I har opnået 244 underskrifter allerede, og det viser, hvor vigtigt dette spørgsmål er for mange mennesker.

Det er dybt skuffende, at Borgmesteren (S) endnu ikke har reageret på jeres indsats. Det er trods alt en sag, der har været under behandling i lang tid, og en dom er endda faldet tilbage i 2019. Det er uforståeligt, at der stadig ikke er sket fremskridt i at løse problemet med ulovlig beboelse i længerne.

Jeg er glad for at høre, at der er en positiv dialog med Ulrik John Nielsen og at Quang Ha også er engageret i at finde en løsning. Det er vigtigt, at kommunen og politiet lever op til deres ansvar og tager sagen seriøst.

Jeg håber virkelig, at jeres ihærdige bestræbelser på at opnå retfærdighed vil lykkes. Det er uacceptabelt, at der kan være lejeindtægter på to-cifrede millionbeløb i den ulovlige periode. Retfærdighed skal ske fyldest, og jeg står bag jer i jeres kamp for at opnå dette.

Lad os håbe, at retsbevidstheden ikke bliver krænket yderligere, og at politi og Egedal kommune tager deres ansvar alvorligt. Jeg sender jer alle mine bedste ønsker og støtte i denne vigtige kamp.

Med venlig hilsen,
Yusuf

Underskriftindsamleren

2023-07-26 14:22

#1: Yusuf - Til Bent 

Tak Yusuf. Om nogen, ved du, hvad et samfund uden et fungerende retsystem, korupte politikere og politi gør ved retsikkerheden ! Håber aldrig at vi i danmark skal se tilstande som i Somalier.

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...