Nej til at ændre navn på Kvindemuseet

Nej til at ændre navn på Kvindemuseet / Beskeder / God Jul - Kampen for at bevare navn på Kvindemuseet fortsætter / Kommentarer

Gæst

2020-12-20 20:15

Tak fordi I gør det! - og i lige måde mht glædelig jul og godt nytår. Mvh Anne Margrete Berg.

Gæst

2020-12-20 20:26

Tak fordi I gider. Det er FANDME ikke ligemeget! Jeg er med jer.

Gæst

2020-12-20 21:51

godt, at I kæmper. Jeg har skrevet til Kvindemuseet og er blevet budt pålagde og en snak. Det har jeg ni ikke tænkt mig at reagere på Vh Merete

Gæst

2020-12-21 02:24

Det er meget opmuntrende, at nejstemmerne stadig vokser. De jeg har ringet til, havde intet hørt om skandalen. Jo mere jeg kigger Julie i kortene, jo mere udspekuleret virker hun. Hvordan får bestyrelsen kendskab til alle de gode lærestykker, som ligger på skrivende.net ? Tak til alle jer der startede denne Nej- kampagne. Kh. Itys Gjaldbæk. Fastnet 58545727. Og god Jul til jer !

Gæst

2020-12-21 06:00

Bare giv den gas.. og god jul til jer og dig. mvh

Gæst

2020-12-21 09:09

Tak for jeres arbejde og Glædelig jul til alle.

Gæst

2020-12-21 11:25

Jævnfør Nielsen, N. Å. (1989): Ordenes Historie: Dansk Etymologisk Ordbog. 4. udgave, 2. oplag. København: Gyldendal I de skriftlige kilder, som stadig er bevaret i dag, kan man tidligst finde ordet køn i tekster fra midten af 1500-tallet. Den ældste betydning af ordet på dansk er «slægt», «art» eller «menneskegruppe». Det danske ord er beslægtet med det ældre latinske ord genios, som direkte oversat betyder «mandens skytsånd», og som i Romerriget var et udtryk, der betegnede mandlig avlekraft. Kvindemuseet er altså nu omdøbt til "Den mandlige avlskraft - Gender Museum Denmark". Jeg tror at mangen en anti-feminist må udbryde: "Godt kæmpet, piger, men i slap ikke så let :-D Tak til Julie Rokkjær Birch for at slette kvindekønnet fuldkommen. Dygtig pige!".

Gæst

2020-12-21 19:54

Hej Jeanne. Kan i ikke skrive på forståeligt DANSK, hvad det er i mener, man skal gøre? Jeg stå fuldstændigt af, når der står noget med URL, browser og bar. Gætter på, at jeg ikke er landets eneste kvindelige teknologiske analfabet. Og hvor er det dog usympatisk, at I sender en reklame med for en "låneberegner". Ville ikke have åbnet denne mail, hvis jeg havde haft mistanke om, at der fulgte en suspekt reklame med.....Hilsen Lone Toften, Frederiksbjerg, Århus C.

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...