Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Dansk velfærd tilbage til danskerne NU / Beskeder / Hvad er DIN holdning til denne underskriftindsamling? Skal vi kæmpe? / Kommentarer

Gæst

2016-01-14 23:15

Hvor er det vildt men jeg giver til dels indoktrineringen i skoler m.m. skylden for det nationale selvmord vi er vidner til..
Qvinde

2016-01-14 23:55

Det er det her det hele handler om, og den regering skal skiftes ud!  Se disse hvis du tør :-/   https://www.youtube.com/watch?v=O6sIEfruXe4&list=PLQeF9whsfyiDiu9g8B2oNFf3PpE3uPPkB

Gæst

2016-01-15 03:17

Jeg synes helt klart vi skal kæmpe videre nogle må gøre noget for fores politikere er uduelige pladder humanistiske fjolser som ikke gider gøre noget.

Gæst

2016-01-15 05:28

Hej Hanne
Måske skal opfordringen til underskrift endnu en tur rundt - jeg tror de sidste hændelser omkring velfærdsmigranternes dårlige opførsel overfor vores piger kan gøre en forskel (reelle flygtninge har ikke overskud til den slags). Jeg kan ikke forestille mig at en eneste dansker vil undvære velfærd for at hjælpe den slags utaknemmelige og voldelige mennesker. I selve underskriftindsamlingen skal det nok understreges noget mere, at det er velfærdsmigranterne der skal sorteres fra allerede før den danske grænse og at dette selvfølgelig vil give langt færre udgifter for den danske stat.
MVH. Connie Røjgaard
winnie

2016-01-15 06:23

Vi har ikke modet til at stå frem. Hele Danmark burde rejse sig og gå samlet i demostration til Borgen. Jeg føler mig så meget gjort til grin

palle.sr

#6 palle

2016-01-15 06:35

Hej Hanne

Jeg syntes du gør det rigtig godt, jeg er hel på din side ang med der skal gøres noget, vi bliver nød til at kæmpe imod det her sindsyge hjælpe alle syndrom,vores nosse løse politikker har. tak for dit arbejde. 

Gæst

2016-01-15 06:40

hej Hanne
det er for ringe at folk ikke kan vise mere interesse for vores fremtid,jeg støtter dig fuldt ud med den videre kamp,mht til muligheder er det svært for folk siger et anonymt og andet i det offentlige rum.
Jeg har ikke de største ideer men har haft held under meddelelser på den blå avis til at få budskaber frem,,dog er det muligt her at med lidt viden at få oplysninger om annoncøren selv om navn og tlf nr er skjult så med de parasitter derude kan der godt opstå problemer med at være fremme i skoene..
uanset dit valg fremover så er det forståeligt
mvh
anders

Gæst

#8 Re:

2016-01-15 06:47

#5: winnie -  

hej winnie

ideen er god nok men folk tør ikke vise deres ansigt i det offentlige rum når det drejer sig om disse skadedyr,,bare se når der er en artikel i eks ekstrabladet så står de i kø for at sige deres meninger ,det der skal til da det berører vores liv,vores børn og børnebørns fremtid er en regulær folkeafstemning,den foregår også "skjult" i stemmeboxen og her ville folks virkelige ønsker og meninger komme frem,,,husk at næsten alle lider af allah-fobi og tør ikke gøre andet end tørre dem godt og grundigt i røv.. konstant

am

Gæst

2016-01-15 08:23

Ja det hjælper, det hjælper i hvert fald ingenting at ingenting at gøre. Giv tid giv tid. Folk er også bange for at blive kaldt racister, måske en ide at udelade disse kommentarer omkring dette og så bare køre rent på vores regerings uansvarlighed over for de aller sårbareste i vores samfund

Gæst

2016-01-15 09:25

jeg er enig med dig Hanne i alt

Gæst

2016-01-15 09:48

Du gør et godt arbejde, jeg vil gøre hvad jeg kan for at sprede budskabet.

Gæst

2016-01-15 09:59

Ja vil give dig ret det er ikke mange forstår det ikke men håber du kæmper videre for os alle sammen Vh Eva

Gæst

2016-01-15 10:19

Jo flere, der står sammen, jo mere kan vi kæmpe for et mere retfærdigt DK eller mod politikerne, som fortsætter med at tvære danske skatteydere ud til fordel for migranter mm.

Gæst

2016-01-15 12:56

Ja selvfølgelig skal vi kæmpe

Vh Daimi

Gæst

2016-01-15 12:56

Vi skal kæmpe videre

Gæst

2016-01-15 15:38

Tror det er for krævende skrive under, måske hvis den process kunne gøres lettere...? Jeg var selv ved af ryge i svinget...

MVH Thomas Mortensen
Henrik H

2016-01-16 23:01

Enig, det er for krævende.  Så jeg smuttede i svinget, selv om jeg er totalt ligeglad med at blive kaldt racist.

Gæst

2016-01-17 10:13

Jeg er så træt af at jeg nu har spinket og sparet hele mit lange arbejdsliv, for at kunne betale hus og bil og spare lidt op til min alderdom,så nu sidder jeg som pensionist og klarer mig nogenlunde, fordi jeg er gældfri, og så var det jo meningen at mine børn og børnebørn, skulle have glæde af min opsparing når jeg ikke er mere, men så er det at det harmer mig så meget, at der kommer nogle mennesker som bare vælter ind i Danmark og siger, nu vil vi have jeres opsparing, og de får det dæleme,

Gæst

2016-03-19 07:31

Bliver så træt af at høre på folk der siger, man bare kan tage sig sammen, og har man ingen penge er det fordi man ødsler det "hele" væk.. Jeg har altid tjent mine egne penge, men efter en arbejdsskade ikke kunnet komme tilbage til arbejdsmarkedet. Efterhånden er pengene blevet små og ydelserne endnu mindre, så kom skilsmissen, mindre bolig og udmeldelse af kasse mm. Alt er skåret ind til benet så der kan betales til madpakker og de få skoletilbud jeg ønsker min datter deltager i. Har søgt alle former for hjælp men fået afslag fordi min ydelse er for "stor" (forsørger:14000 før skat)

Hver dag prøver jeg at være positiv og stikke næsen i sky. Det er jo ikke.min skyld jeg er kommet til skade, men bliver behandlet som det arrigste udskud, og dem der er værst er dem, der sidder i faste stillinger. Jeg kan ikke lade være med at tænke: hvad nu, hvis du selv bliver syg en dag!

Danmark har intet sikkerhedsnet - heller ikke for børnene.

Gæst

2016-04-06 15:25

Ja det går langsomt med at skaffe underskrifter.. men det er også længe siden denne indsamling startede.. der er sket en del på de måneder, så håber og tror der er flere der er klar til at skrive under nu.. Jeg er på ingen måde racist.. tænker bare som de fleste andre Danskere, at det ender galt det her.. og det er dybt urimeligt alle disse mennesker vandrer til Europa kun med et for øje, at blive forsørget.. et lille land som Danmark kan altså ikke redde helt verden.. det er tåbeligt at tro det ikke får alvorlige koncekvenser for den danske befolkning, at der i hobetal bliver lukket mennesker ind uden eksistensgrundlag som vi skal forsørge.. den hårde pris betaler mange i det Danske samfund der i forvejen er hårdt ramt.. der strammes op alle vegne og det er dybt urimellig, at man ikke på nogen måde må sige fra uden, så bliver man kaldt racist og andre ukvemsord.. det har intet med racisme at gøre, men derimod SUND fornuft.. men åbenbart ikke på Christiansborg.. ! Det kan ikke passe at udlændinge kommer op og opfører sig som vilde dyr og er efter kvinderne, mange steder er det ikke længere trygt at gå alene og der er mange flere overfald, røverier og overgreb.. det må stoppe inden vi får fuldstændige kaotiske tilstande.. og mange af dem der kommer herop er jo ikke engang interesseret i, at være dansker.. de ønsker derimod at gøre danmark til et islamistisk land.. og derfor må vi sige fra og sige NEJ.. nu er nok nok...!

Gæst

2016-04-06 20:31

Hej Hanne
Hvor skal jeg skrive uder, syntes ikke jeg kan finde det
Linda

Gæst

2016-04-08 15:31

Folk skal nosse sig sammen og ikke finde sig i at blive kaldt racister og nazister, hvis de eks. stemmer DF. Dem, der burde skamme sig, er dem, der ikke kan tænke selv, og som er ufølsomme overfor de svageste, der er dem, der først og fremmest betaler for godheds-gildet. Det skal hallal-hippierne tvinges til at indse - ved at folk åbner munden og kræver fornuftsbaseret diskussion af dem. Jo flere, der åbner munden, jo bedre. Det nytter jo ikke noget, at vi alle tier. Det er det tavse flertal, der var skyld i fascismen og nazismen, og nu holder folk igen kæft af frygt, men hvis folk med sig selv indså, at skældsords-stigmatisering er krænkende og uretfærdig, der selvfølgelig ikke skal stå uimodsagt, og man hver især tager mod til sig for at kæmpe imod den herskende klasses hjernedøde hjernevask af befolkningen, ville de, der hverken kan eller vil diskutere andet end hvor fascistiske indvandrings-modstanderne er, efterhånden vågne op.
Lene

#23 Re:

2016-04-08 15:39

#22: -  

P.S. Mao.: Man skal turde kæfte op, og jo flere der tør gøre det, jo flere vil vågne op hhv. vil turde være med til at kæfte op. Opvågningen vil ske som når en sten rammer vandet, der breder sig som ringe i vandet, hvis dem, der kan se blot TØR åbne munden. Der er ikke noget at gøre ved, hvis en af ens 'venner' er politisk korrekt og stempler eks. DF som 'nazistisk' - andet end at vende ryggen til denne pseudo-ven, hvis altså vedkommende ikke kommer på bedre tanker under en fornuftsbaseret diskussion, man straks er nødt til at tage i stedet for at lade som om, man er enig med vedkommende 'ven'. Jeg vil fandeme ikke finde mig i (indirekte) at blive kaldt nazist! 

Gæst

2016-07-10 14:29

Der skal udleveres maskingeværer/-pistoler til alle og 50mm til enkelte,
Den interne krig kommer snart, for det er ikke alle der vil underkaste sig islam
Underskrifter hjælper kun lidt,