Underskriftsindsamling: Bevar Ikast Vestre Skole og Isenvad Skole

Gæst

2015-10-10 16:42

Vi skal bevare Ikast Vestre Skole og Isenvad Skole

Gæst

2015-10-10 21:17

Jeg synes, det er dybt useriøst at lade en arkitekt vurdere om en skole kan lukkes. Endvidere begrundes det med, at bygningsmassen er for dyr at vedligeholde, men samtidig foreslås det, at bygningsmassen bruges til andre kommunale formål. Der vil således aldrig komme en besparelse på bygningsmassen. Få dog nogle kompetente personer til at foretage vurderingen.

Gæst

2015-10-10 23:50

Fordi jeg er fra isenvad af, og da vi var færdig med 7 klasse skulle vi på Vester.

Der er lige bygget en multihal i isenvad, alt vil gå tabt, børne familier vil ikke flytte til byen. 

Gæst

2015-10-11 07:30

Har selv gået på Isenvad skole, og senere på vestre skole. Bor nu selv i Isenvad, med et hold tvillinger på vej, og synes bestemt også, at de skal ha den samme mulighed for at gå på Isenvad skole, da jeg synes det er en fantastisk skole..:)

Gæst

2015-10-12 05:00

Isenvad er min barndomsby. Og samtidig tror jeg også på at småskoler samt små landsbyer kan nogle helt unikke ting ang fællesskabet, og dette skaber tryghed for børnene.
Vestreskole gik jeg på fra 7 klasse, og jeg var rigtig glad for byskolen.

Hilsen den lærerstuderende

Gæst

2015-10-13 19:07

Bevar god kvalitet i de skoler der er. LAV en ordentlig skole som er hver at kæmpe for. max 28 elever i klasserne. lærer resoucer til både de særke og de svage samt alt det mere der skal være plads til i folkeskolen( det SKAL de private jo ikke tage sig af !!) der skal være plads til alle. DET DA EN VÆRDI AT VÆRNE OM. flere elever vil blive en realitet i klasserne hvis der lukkes en skole så kom alle forældre på alle skoler det nu der er noget at kæmpe for jeres børns fremtid......