Informeret samtykke nu

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Informeret samtykke nu.

Gæst

#51 Transsexualism

2014-10-21 20:11

Acintya Niske

#52 when do they plan to open the first Gender-KZ?!

2014-10-22 01:33

Stop the genitalist torture regime, stop heteronom/foreign body judgement, no one has the right to determine the sex of an other person – Nor any self authorized so called sex or gender expert. Smash theirs stupid pathologist gender ideology and body normative infiltration of autonomic sex determination. Foreign sex asignment isn´t nature, it´s murder; sex is a process of self-experience which only the person it self can discover, and no other person has to deny this bodily autonomy, neither to judge it abnormal or punish some one for what they are; psycho- pathology is no legitimation for health care of wrong assigned persons. “Gender-Centers” are discriminating and stigmatizing isntruments of dody fascist brainwash paradigm, control of mind is the control of body, a free and emancipated society does n´t need such trash of normative body power and genital sexist torture.

Sex is made by humans, not vice versa! - Human body is no dump for genitalist prejudice!

Gender ideology is just a bigot cover for the system of genital fetishist sex construction – when do they plan to open the first Gender-KZ?!

Gæst

2014-10-23 18:19

Brain and genitals are independent,
when both not the same sex,
you got an intersexual one.
Genderism is a stupid thing to explain
this circumstances.

Gæst

2014-10-23 18:23

Dänen waren doch die, die Sex mit Tieren haben...
jetzt noch ein transenkz...
was kommt als nächstes?
straffreier Sex mit Kindern?
eßt mal weniger Schweinefleisch!
Celeron Gyso

#55 Genitals don´t verify existence of sex!

2014-10-26 05:16

@ the nazi potato "Gæst" (and every other heteronomic airhead with sex assignment hallucinations):

The idea of two biologic sexes is fascistic nonsense like the idea of biological nationality. Your travesty of conformity is ludicrous, piss off with your dick suckin body chauvinism you gynophob pigheaded identity clown, before I have to eat you and your childish pitifulness abusing sensationalist whore around.
Your head fucked symptom bros are waitin for their normative victim at your identitarian complex support group, to serve the body hierarchic apostolate;
but don´t forget to leave somthin ova, when you suck the narcissystick sperm from their genitalsexist ego-extensions, to pay back at your ma for her well educated masochistic automatism.

Your molesting majority dysphoria sucks!!!

Gæst

2014-10-29 22:48

We need more tolerance in this World.

Gæst

2014-10-29 23:02

har allerede opdaget at sexologisk klinik bruger denne nye lov ... ved sidste møde lige efter vi ku søge om nyt cpr, gav min nuværende psyk derovre spørgsmålet om jeg så ikke var tilfreds, jeg spurgte ham om jeg havde henvendt mig til dem efter nyt cpr nummer, men mindre stærke personer kan de afslutte med denne lov

Gæst

2014-11-07 15:33

Og jeg som trode ting ville blive bedere. Jeg bliver konstant talt ned til af den ældrere generation som femten årige og alligevel er det dem der render mig over. Folk skal selv have retten til at vælge om de vil på hormoner eller ej, det er ikke et spørgsmål om lov eller ret for den eneste lov og ret der er her er loven fra de selv samme som også gerne vil smide invandrer ud af landet. Jeg er ligeglad med hvor høj vi er på glæde skalaen. De eneste glade er den selvfede bunke skrot der sidder og spytter os i ansigtet. Jeg er gammel nok til at beslutte hvem jeg er og hvad for nogle valg jeg tager når det kommer til min krop. Hvis der er en lov der burde blive anerkendt så er det at dem der sidder i vores regering er gamle nok til at kunne stemme men ikke erfaren nok til ikke at være ligeglade.
Reality

#59 Re: Genitals don´t verify existence of sex!

2014-11-24 19:14

#55: Celeron Gyso - Genitals don´t verify existence of sex! 

"The idea of two biologic sexes is fascistic nonsense..." - no that is actually science, ever heard about it? If not try the thing called an education (look it up on Wikipedia if you don't know what it is). It is pretty usefull pretty much all the time (it could even help you with spelling and grammar, which you really could benefit from getting better at).

Gæst

2015-05-12 16:44

Fordi minoriteter som transkønnede(undertegnede også)
stadig bliver behandlet som"kvæg"der står og venter på at blive slagtet.
REGERINGEN vil ikke følge anvisninger fra EU og stadig betragte os som "Sindsyge..Jeg håber en af deres børn viser sig at være transkønnet.Så kan selv opleve frustrationen ved at skullr tage stilling til Barnets fremtid !!!!!!!!!!!!

Gæst

2016-01-15 23:56

Jeg syntes at mulighederne for transkønnede er under al kritik !

Gæst

2016-01-16 00:09

Den nuværende situation er under al kritik og det som sundhedsforstyrrelsen forlanger læner sig op ad kvaksalveri.Det omhandler diskrimination,umyndiggørelse og brud på menneskerettigheder overfor en meget lille gruppe af mennesker som i forvejen føler sig tynget af kønsdysfori.Jeg kræver at retfærdigheden sker fyldest.
Fie

#63 Kvaksalveri

2016-01-16 16:52

Jeg sidder netop nu,i en situation som er med til at tage livet af mig.For overhovedet at blive indkaldt til en indledende konsultation forlanger SK,at jeg skal tale med en psykiater som ingen viden har omkring det at være transkønnet.SK udbeder at jeg kun skal tale om hvordan jeg for tiden har det og ikke min kønsidentitetsproblematik,men kan jo hverken styre eller kontrollere hvad den pågældende psykiater vil lægge vægt på,spørge ind til og endegyldigt beslutte.Jeg oplever at blive bombarderet med irrelevante spørgsmål og en manglende indsigt af dimensioner.Mine møder med ovennævnte handler om alt andet end hvordan jeg for tiden har det og hele situationen læner sig i den grad op af det rene kvaksalveri.En forudindtaget,uvidende,transfobisk og så magtfuld quizdeltager er nu herre over resten af MIT LIV.Det giver absolut ingen mening.Jeg føler mig tvunget til at gå andre veje for selv at løse opgaven hvilket ikke er ufarligt.Det handler dybest set om diskrimination,umyndiggørelse og brud på menneskerettigheder.Retten til at være den som man føler man er og ikke hvad andre fortæller dig du skal være.Processen som ligger foran mig føles ubegribelig og særdeles fornedrende.De umuliggjorte retningslinjer som SK og Sundhedsforstyrrelsen har skabt er ude af trit med virkeligheden,tiden vi lever i og er faktisk med til at høvle min livskvalitet ned.Jeg føler mig allerede hårdt ramt af kønsdysfori og får det bestemt ikke bedre af deres "hjælp" som er ikkeeksisterende.Sikken en velfærd..Vor herre bevares..

Gæst

2016-01-16 21:51

Super godt initiativ! Uretfærdigheden hører ikke til i det velfærdssamfund, som Danmark skulle være!
T.F.B

#65 Re:

2016-01-16 21:54

#62: -  

HØRT!

Gæst

2016-04-06 07:57

fordi alle fortjener at blive behandlet med respekt og fordi jeg har set og følt lidelse over at mennesker føler sig tvunget ind i militaristiske definitioner af køn og til at agere på måder der skammer dem ud

Gæst

2016-08-26 06:54

Støtter underskriftindsamlingen fordi jeg efter at have læst flere indlæg på modkraft er overbevist om at transkønnede får en horribel behandling af Sexologisk klinik.