NEJ til McDonald's på Nørrebro/Nordvest

*ENGLISH AND ARAB BELOW*

Af en anonym men pålidlig kilde med forbindelse til Nørrebro bycenter er det kommet mig for øre at McDonald's vil etablere sig i Centeret. Centerets bestyrelse og McDonald's skulle eftersignende allerede have indgået et samarbejde og venter blot på at offentliggøre en åbningsdato.

Nørrebro og Nordvest er multikulturelle kvarterer hvor mange folk på har tætte , relationer til Palæstina og konflikten ligger åbenlyst mange på sinde her.

Derfor er det også et komplet selvmål og et spyt i ansigtet på beboerne, fra Nørrebro centerets side, når de skaber plads til en forretning der støtter Israelske styrker. Vi var hurtige til at fordømme alle de virksomheder der ikke trak samarbejdet med Rusland tilbage - skal det være anderledes når et selskab er så massivt tilstede i Israel og dermed aktivt bidrager til folkemordet? NEJ!

Nørrebro/Nordvest siger nej tak til en platform for aktører der samarbejder med krigsforbrydere - Skriv under nu!

It has come to my attention from a reliable source connected with Nørrebro Bycenter , that McDonalds wants to open a restaurant within the mall.

Apparently the board of directors and the multinational company has come to an agreement and are merely awaiting an opening date.

Nørrebro is a multicultural area - alot of people has tight relations with people in Palestine and the conflict is big in peoples conscious around here.

Therefor it's a complete spit in the face of the residents, by the mall to accomodate a platform for a business that supports the Israeli troops. We were quick to condemn the businesess who kept working with Russia - Should it be any different when it's a company who's so present in Israel and thereby actively contributing to the genocide? NO!

Nørrebro says NO thank you to a platform for businesses cooperating with war criminals! - Sign now!

لقد لفت انتباهي من مصدر موثوق مرتبط بـ Nørrebro Bycenter، أن ماكدونالدز تريد فتح مطعم داخل المركز التجاري. من الواضح أن مجلس الإدارة والشركة المتعددة الجنسيات قد توصلا إلى اتفاق وينتظران فقط تاريخ الافتتاح. نوريبرو هي منطقة متعددة الثقافات - الكثير من الناس لديهم علاقات وثيقة مع الناس في فلسطين والصراع كبير في وعي الناس هنا. لذلك، فهو بمثابة بصق كامل في وجه السكان، بجوار المركز التجاري لاستيعاب منصة للأعمال التجارية التي تدعم القوات الإسرائيلية. لقد سارعنا إلى إدانة الشركة التي استمرت في العمل مع روسيا - هل يجب أن يكون الأمر مختلفًا عندما يتعلق الأمر بشركة متواجدة في إسرائيل وبالتالي تساهم بشكل فعال في الإبادة الجماعية؟ لا! نوريبرو يقول لا شكرًا لمنصة الشركات المتعاونة مع مجرمي الحرب!!

gaza_under_attack.png

Ved at underskrive accepterer jeg, at Jacob "Dex" Krusdorf vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: