Vi ønsker vores egne husstandsvindmøller I Danmark

Skærmbillede_2024-06-17_kl._13_.42_.08_.png

Vi vil meget gerne have denne fantastiske vindmølle udviklet hurtigst muligt for at få den ud til alle der efterspørger.

Vi sidder nu i situationen at vi skal søge fondsmidler til udvikling af vindmøllen igennem EUDP (Energiteknologiske Udviklings- og Demonstrationsprogram)

Udfordringen vi står med er at EUDP tidligere har afvist vores ansøgning da de har svært ved at se markedet, og de ikke tror mange danskere ønsker en husstandsmølle.

Vi tror det noget anderledes, og håber derfor på at kunne bevise der er et kæmpe ønske om få sig egen vindmølle, sålænge økonomien er bedre end et solcelleanlæg uden støtteordninger(!). Det bliver nemlig muligt at komme under 10 år tilbagebetalingstid under almindelige danske forhold med vores løsning

Vis jeres støtte ved skrive under her, og du hjælper os dermed til at møllen hurtigere bliver klar til det danske marked. Mange tak!

Om KiteX’s Aero TWT vindmølle

Vi benytter liner til at håndtere kræfterne i strukturen, samt et pitch system med fri krøjning. Vi sigter efter at levere et meget konkurrencedygtigt produkt. Møllen har en nominel effekt på 5kW, som opnås allerede ved cirka 7 m/s. En årlig produktion på omkring 19300kwh indenfor gennemsnitlige danske forhold.

Ved at underskrive accepterer jeg, at KiteX vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Vi viser ikke din gadeadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit postnummer offentligt online.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: