Restaurant Vejlegården

Quoted post

Steffen

#71 Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-09-06 16:16

Det er overdraget som konkursbo så jo det gør han.  https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=29514 her så kan du selv læse det hele. Hvis du tør. Iøvrigt har den været 100% lukket 3 gange før. Og jeg tror ikke de andre ejere/forpagtere eller hvad det så end har været, har været fritaget for disse betingelser. Det står Amin frit for at lave sin helt egen restaurant og derved være fri for den slags problemer. Det har han ikke valgt, og derfor står han til ansvar for lovgivningen på området. Kan Amin garantere at han ikke til næste år (hvis vi forestiller os at lovgivningen blev lavet om og det blev ulovligt at blokere blot de har overenskomst) at han ikke ville tage en polsk eller kinesisk overenskomst, som har helt andre præmisser? Eller kan du A.H.N? Det vil jeg gerne vide.

Svar

FFF

#72 Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-09-06 16:25:10

gæst

#95 Re: Re: Re: Re: Re: Hvad?

2012-10-15 16:22:21

#71: Steffen - Re: Re: Re: Re: Hvad?

Hej Stefan

Du er tydeligvis ikke jurist (håber jeg). Der er forskel på en forpagtning og en virksomhedsoverdragelse - selv hvis dette ikke var tilfældet, ville det ikke gælde hvis virksomheden havde været lukket, da den dermed ikke ville have samme juridiske identitet (du skrev selv at den har lukket 3 gange - 100% endda ^^).

Desuden vrøvler du rundt i lovgivning. Amin overholder den jo netop - det er derfor han lider. 3F derimod har svært ved at holde sig indenfor de arbejdsretlige spilleregler og er derfor lige pt i Arbejdsretten for deres metoder i sagen.