STOP Fleksjobreformen

Quoted post

Gæst

2012-03-18 23:16

Jeg er i fleksjob siden 2004 , men siden jeg har fået at vide om denne reform har jeg det meget dårligt, jeg har det rigtigt skidt psykisk, jeg har fået tanker om at tage mit eget liv, jeg er klar over at jeg skal besøge min læge. Jeg er alene og kan kommer ikke at klare mig hvis reformen bliver vedtaget...jeg frygter det værste

Svar

Gæst

#269 Re:

2012-03-19 15:13:48

#263: -

Du er velkommen til at få en plads på bænken ved siden af mig. Så kan vi sidde og se alle de rige drøne forbi i deres biler på vej til deres bolig. De kommer til at kunne skalte og vralte over millioner af brugte biler og boliger som vi er nødsaget til at forlade.

Hvis du som jeg også sælger alt det du ejer (til de rige) så skal vi nok kunne overleve. Vi skal nok ikke regne med at de giver os noget - de kan jo ikke få nok selv.

Det har altid været sådan at de rige har det bedst ved at skal skille sig ud fra de fattige. Nu er tiden sådan, at de fleste af os både har hjem, bil og kan rejse; ikke så stort og flot som de rige, men alligevel. Nu ved de rige ikke længere, hvordan de skal skille sig ud fra de fattige, så det eneste de kan gøre nu, er at sørge for at de fattige bliver endnu fattigere. Så håber de at der kan ses en større forskel.

Lad os ikke miste modet. Loven er ikke vedtaget endnu. Og hvis de bare har lidt hjerte, så bliver det heller ikke til noget.

Lad os næste gang stemme på et parti som vil os det bedste og ikke kun tænker på sig selv - hvis sådan et parti overhovedet findes.