Luk de danske grænser NU!

Quoted post

Holger Danske

#1699 Re: Tilhænger

2017-07-04 22:12

#1698: TimP - Tilhænger 

Den grænsekontrol vi har nu er kun et spil for gallerierne

Grænsen er et åbent stort hul hvor alle som har lyst kan vadere ind efter behag 

Jeg ser dagligt unge mænd som skal med toget itl kobenhagen med lommerne fulde af penge og tilmed Danske sedler de er kommet over grænsen om natten og så enten fragtet eller gået til bærmeste tog station

Nogen hjælper dem og forsyner dem med danske penge til videre transport jeg gætter på vemmeligboerene

Jeg frygter også vi ser et 9 september igen i år hvor det Danske politi hjælper dem på en rask tur på motorvejen igen i år Ja enda sender busser til banegården i Flensborg for at hente dem

Det er Dansk grænsekontrol og ikke andet

Og hvad med udrejsende det er det rene slarafenland for øst eropæriske tyve bander man kan bare køre ud med tyvekosterne som man lyster

Det er på tide at Danske politikkere vågner op og ser sandheden i øjnene istedet for at tække EU og deres magt for at indlemme Danmark et stort Europa 

Danmark frit

Danmark først

Danskere først

Svar

Gæst

#1700 Re: Re: Tilhænger

2017-07-06 23:06:37

#1699: Holger Danske - Re: Tilhænger 

Ja selv vores ellers så emsige politi havde travlt med at lege men flygtningebørn i stedet for at passe deres arbejde med at beskytte Danmark/Danskere

Det står i skærende kontrast til vores fotovogne som bare kræver ind ved kasse 1