Bevar Give Sygehus, Friklinikken og Røntgenafdelingen

Quoted post


Gæst

#1

2016-01-21 11:31

Fordi der bliver alt for langt mellem friklinikkerne i området/regionen -det vil koste alt for mange arbejdspladser i Give som i forvejen ikke har for mange - der er brug for små lokale sygehuse

Svar


Gæst

#2 Re:

2016-01-21 11:36:49

#1: -  

 Jeg kan kun være enig! Og hvad sker der med de firmaer, som p.t. leverer til Give Sygehus?

Dorthe

#49 Re:

2016-01-24 08:13:09

#1: -  

Give sygehus skal bevares af rigtig mange årsager:

- Skaber arbejdspladser i et lille lokalsamfund, hvor disse arbejdspladser har stor afsmittende betydning for byens handelsliv.

- Sygehuset er et velfungerende sygehus/friklinik - og arbejdsplads, som er meget anerkendt og kendt for god behandling med mennesket i centrum. Ikke mindst er smerteklinikken en succes :-) Hvorfor ændre på noget der bare fungerer? Hvor patienter er trygge og medarbejderne er glade for arbejdsmiljøet og Give forbliver på landkortet blandt folk udenfor Vejle kommune.

- Trafikalt ligger sygehuset langt bedre end fx Grindsted sygehus, idet motorvejen ligger 2 km fra sygehuset, og der er fine togforbindelser.

- Jeg forstår ikke, hvorfor man vil nedlægge en velfungerende enhed, med er det 11 nye operationsstuer - som bruges!!Hvis aktiviteterne på sygehuset skal flyttes til eksempelvis Grindsted - som vist kun har 4 operationsstuer, ja så skal man vel til at bygge nyt der. Men det vedrører måske et andet budget, en anden kasse? 

- Kan Vejle Sygehus overhovedet undvære Give sygehus?

 - I disse tider tør man jo næsten ikke tænke på, hvad politikerne vil bruge så stor en bygningsmasse til, hvis der ikke skulle være sygehus?

 

Til opretteren af denne underskriftsindsamling: TAK for initiativet! Jeg vil virkelig håbe Give for en gangs skyld kan stå sammen og være aktive og kæmpe for at bevare vores dygtige og velrennomerede sygehus.

Er der ikke nogen, der kan tage kontakt til nogle politikere?