Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!
Quoted post
Holger Danske |
#16 Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-10 23:28#14: S. Albertsson - Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Ja det er det da mit fulde navn Og hvad vil du her smut hjem til Island og tag gerne så mange flygtninge med som du så helhjertet går ind for. Tror du det Islanske folk vil have deres kultur arv ødelagt af islamistr? Og om du har været falkmand eller er ved at uddanne dig ved universitetet gør ingen forskel Smut ud af mit land hellere i går end i morgen med de radikale meninger du har om DANMARK DANMARK frit |
Svar
S. Albertsson Underskriftindsamleren |
#19 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-10 23:54:01#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Kære Holger Danske (det er altså et flot navn) Tak for endnu et indlæg. Jeg ærger mig over, at du ikke giver dig tid til at besvare mine spørgsmål ang. dit tidligere indlæg. Men det er du selvfølgelig i din fulde ret til at lade være med. Dog får man et indtryk af, at du ikke vil argumentere sagligt. Derfor henfalder du igen til at omtale min person, hvilket ikke skaber nogen synderligt interessant debat. Men du skal da også have lov til at ytre dig som du vil. Hvad jeg vil her? Jamen, her har jeg købt et hus ude på landet, hvor mine børn går i skole. Dem vil jeg gerne leve et godt liv sammen med først og fremmest. Jeg tager da også nogle smut ture til Island engang imellem. Jeg var faktisk lige deroppe i oktober for at spille musik og besøge nogle familiemedlemmer. Jeg havde ingen plads til flygtninge, da jeg også skulle have fem danske musikere med mig, som også skulle optræde. Det ville ellers være en god idé at kunne tilbyde flygtninge en form for dannelsesrejse, der ville bidrage til deres forståelse af Norden. Men først skal de selvfølgelig lære Danmark at kende. Nu er det jo altså ikke kun dit land, Holger. Du deler det med en masse andre danskere. Bl.a. hele min svigerfamilie, der altså hellere ser, at jeg bliver i landet og passer på og brødføder mine børn. Og den forpligtigelse kan jeg altså ikke bare sådan løbe fra. Så bliver svigermor sur. Danmark pommes frites, og god nat. |
Lars S |
#34 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-11 11:56:43#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Kære Holger Det vil sikkert glæde dig at folk på Island faktisk har vist sig fra en meget human side, og hele 11.000 islændinge har tilbudt at huse flygtninge. Det er faktisk vildt nok når der kun bor godt 320.000 personer på Island. Du er ikke vant til det, men jeg vælger at underbygge med et link, så det ikke fremstår som en simpel påstand: http://time.com/4018241/iceland-syria-refugees/ Ha en rigtig god dag Holger Jeg håber inderligt at du snart finder den savnede julestemning. Bedste hilsner Lars |
A. Hovmann |
#69 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-12 04:58:05#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Kære Holger Danske.
Det er også mit land, og jeg byder både islændinge og flygtninge velkommen. Du er også velkommen, selvom jeg ikke deler dine synspunkter, og selvom du virker voldsomt ubehøvlet med dine personangreb. Hvis du skulle bo i Nordjylland vil jeg gerne byde på en kop kaffe og lidt julesmåkager, idet jeg mener at det ofte er lettere at snakke om visse ting, frem for at debattere på et online forum. Jeg håber at du får det bedre, og sender dig en virtuel krammer, med håbet om at du en dag har overskud til at hjælpe andre mennesker. |
kim Nilsen |
#148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-16 22:19:50#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Må da sige med det syn du i har i den gruppe som også hedder holger danske. Er jeg nok mere bange for jer. I kan jo kun svine ander tænkene folk til og det der med landsforæder klar i da hel fint selv. Jo jeg tør godt skrive med mit navn og ikke med så lattelig et navn af en gips figur.Ja og nu kan du i svine mig lige så meget til som i lyster. Men bare rolig er så dansk som man kan blive . PS: håber jeres arme bliver for korte og jeres røv må klø Heil Holger |
Gæst |
#197 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-18 08:49:42#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Jeg morer mig meget over at den tilsyneladende så danske Holger Danske er dårligere til at stave og formulere sig på dansk end den islænding han så skændigt beder tage hjem til Island... |
Benedicte Nielsen Whitehead |
#352 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi2015-12-19 11:26:07#16: Holger Danske - Re: Re: Re: Re: Re: Landsforæderi Kære Holger, nej, islændingene er ikke interesserede i at få deres land ødelagt af islamister. Det er de flygtende syrere heller ikke. De fygter jo for helvede fra islamisterne. Kunne du ikke sætte dig lidt ind i fakta, førdu lancerer en kampagne imod nogle uskyldige mennekser der står midt i en kæmpe tragedie? Eller synes du det er morsomt at ødelægge andre menneskers liv? |
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Bevar studiemiljøet på SAMF og KUA!
1700 Oprettet: 2024-11-19
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
1635 Oprettet: 2024-11-06
Støtteerklæring til modstanden mod salget af Silkeborg IF
1268 Oprettet: 2024-11-19
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2368 Oprettet: 2024-10-02
En kamp for studiemiljøet på Søndre Campus Københavns Universitet
655 Oprettet: 2024-11-11
NEJ til indhegning af kvæg i Sønderskov og Ravnsholt - JA til urørt skov og sikker skolevej
536 Oprettet: 2024-11-06
Styrk Koldings Erhverv – Afskaf Dækningsafgiften
441 Oprettet: 2024-11-04
Underskriftsindsamling mod lukning af Gårsdalvej, Ravnstrup
405 Oprettet: 2024-11-07
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
374 Oprettet: 2024-11-16
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
371 Oprettet: 2024-10-29
BEVAR Centerhallen i Lillerød
341 Oprettet: 2024-10-28
Søruplund Nej Tak
318 Oprettet: 2024-09-30
Underskriftindsamling imod at kørebanen på Tannisbugtvej reduceres til en bredde på 6 meter.
224 Oprettet: 2024-11-04
Rikke Cramer Christiansen
153 Oprettet: 2024-11-02
Vi Kræver Et Øjeblikkeligt Stop for Mink og Chinchillaavl”
148 Oprettet: 2024-11-12
Nej tak til solcellepark i Lunderskov og Nagbøl
136 Oprettet: 2024-11-09
NEJ TAK TIL HØJHUSBYGGERI I SÆDDING/FOURFELDT
128 Oprettet: 2024-11-21
Bevar specialsygeplejerske Laila Barkani's stilling
121 Oprettet: 2024-10-24
Behold billedkunst i 1.klasse
5388 Oprettet: 2024-03-27
Underskriftsindsamling: For en rimelig fordeling af planlagte solcelleanlæg i Viby Sjælland, Ørsted og resten af Roskilde Kommune
105 Oprettet: 2024-11-14