Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Gæst

2014-01-29 21:32

Nu kan det være nok var der ikke nogen af jer der så den udsendelse om Goldmann Sachs på DR2 i går. Det er fuldstændig ude af proportion og sygelig at de grådige folk fra Goldmann scorede mange millioner dollars på at puste optimismen kunstig op, med at skrive analyser som fremmer deres egne økonomiske interesser og hvor taberen tydelig er den alm borger i det amerikanske samfund, jeg synes at de folk der har styret Goldmann Sachs kun tænker på deres ego og ikke på hvad der er bedst for samfundet så alle vinder på forretningen, og at de får for meget magt og vetoret i forholde til deres indskud på søllede 8 mia som vi selv i Danmark kan finansiere, jeg håber virkeligt at sagen bliver sat på standby og genforhandlet så Goldmann Sachs ikke begynder at ødelægge det ved f.eks at sælge noget fra som har sammenhæng og som er en del af energi forsyninger, så vi skal betale for noget vi selv har anlagt som f.eks kabler og rørføringer på havbunden som Poul Nyrup skrev i Politiken. Efter at have set den udsendelse på DR 2 kan jeg få kvalme af deres svimlende scoringer med flere hundrede millioner dollars og de grimme grådige svin skal vi gudhjælpemig mig handle med føj Bjarne Corydon og co. Med venstre og konservative nu tager du dig sammen og får rettet skuden op på ret køl.

Svar

Gæst

#11389 Hvor DUMSMART kan man være Corydondingdong?..???

2014-01-29 21:37:04