Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Gæst

2014-01-29 15:47

DU SKULLE HAVE SKREVET AT KUN Ø STEMMER SKULLE UNDERSKRIVE, JEG FORTRYDER MEGET MIN UNDERSKRIFT, DA JEG STEMMER PÅ DF. RACIST SKRIVER DU OM DF STEMMERE, HVAD ER DU SÅ, KÆMPE RACIST?????

Svar

Jeanette Dünweber

#181 Initiativtageren fortjener absolut ikke at blive kaldt racist.

2014-01-29 18:46:09

#115: -

Niels Christian Cederberg var IKKE medarrangør af demonstrationen i dag, og gør i øvrigt opmærksom i sin pressemeddelse i går, at han ingen partipolitisk agenda har.

Jeg bliver rigtig ærgerlig over at du sviner ham til, når han har gjort et KÆMPE arbejde for denne sag. Hvis han ikke havde gjort det, var det slet ikke sikkert at så mange havde haft mulighed for at vise sin protest på tværs af ALLE politiske partier.

Han fortjener det IKKE på nogen måde. Bare for at det skal være helt klart, jeg har intet med N.C. Cederberg at gøre, udover at jeg har skrevet under på denne underskriftsindsamling, fordi jeg synes, at det er et fantastisk initiativ og aldeles relevant sag at støtte.

Her hvad han skriver til pressen om sin upartipolitiske agenda:

Jeg må understrege, at jeg ikke har haft nogen partipolitisk agenda i oprettelsen af underskriftsindsamlingen, men blot har udtrykt min bekymring som borger overfor et delsalg af Danmarks største energiselskab til en notorisk kynisk investeringsbank, der efter min mening ikke tjener Danmarks interesser. Det er især de udvidede beføjelser i aftalen der vækker min bekymring.

smt

#257 Re:

2014-01-29 20:37:49

#115: -

Jeg tror du har læst lidt forkert. Denne underskrift indsamling har netop været på tværs af politisk spin.  Jeg synes også at det er trist at Enhedslisten brugte en folkelig samlende indsats til at føre politisk spin på banen. Jeg er selv gået fra Enhedslisten til DF og blev hjemme idag pga. Liste Ø populistiske udmelding.  Det har dog intet med initiativtageren til denne underskriftindsamling at gøre.

Håber at hvis Danmark taber til politikernes karrierreudsigter at vi tværpolitisk kan få en underskriftindsamling hvor det muligt at stille de politikere der i øjeblikket sælger Danmark personligt ansvarlige for dette. Det er jo bla. derfor de får deres høje løn og pensioner