STOP SPIRON MISBRUGET
Quoted post
Agressivo |
#5 Huha2014-01-27 18:29Lidt mindre aggressivitet og flere referencer med % angivelse ville nok støtte budskabet. |
Svar
Fru Transrose Underskriftindsamleren |
#6 Re: Huha2014-01-28 22:13:33Anonyme smædeskrivere. Menneskehedens laveste kryb, tænk engang, ikke at kunne stå ved det man skriver Her er der ikke brug for % og filreferencer. Dette er ikke et diskussionsforum for diskussion af lægers og medicinindustriens misbrug af skadelige midler på patienterne. Lægerne, medicinindustrien og jeg, kender alle tallene, og jeg kan møde frem, og fremvise på min egen krop, hvad de danske doktor Frankensteineres misbrug af SPIRON har gjort ved min krop og psyke.
I der skriver under her, og dermed hjælper andre til at undgå SPIRON skal vide, at der verserer og i lang tid har verseret sag mod OUH Svendborg Sygehus Kardiologisk Ambulatorium, som snart ender op for den Europæiske Menneskerettighedsdomstol - i skal vide, at den tilsvining der nu er ved at komme igang her, er iscenesat af Overlæge Søren Trap Andersen OUH Svendborg Sygehus i den tro at den hjemløse person han i 2010 smadrede livet for, aldrig ville blive istand til at tage til genmæle og stille ham til ansvar for hans forbrydelser mod mig og mange andre mennesker. Nu føler han sig trængt, og med god grund fordi han bliver stillet til ansvar for hans overgreb på mig og andre. Derfor har han sendt en mail hertil, og ved ikke ved jeg er en af hans ofre, og uden at vide at jeg er den af hans ofre, der 3 november 2013 fik modige journalister på BT, og to førende kardiologiske Overlæger Mogens Kjær Andersen, OUH Svendborg Sygehus, og Olav Wendelboe Nielsen, Bispebjerg Hospital, til at tage det emne op, på forsiden og to sider inde i avisen, som medicinalindustrien ellers bruger formuer på at holde skjult.
Mit formål er ikke at tage et opgør med OUH Svendborg Sygehus Kardiologiske Ambulatorium eller overlæge Søren Trap Andersen OUH Svendborg Sygehus her, det opgør finder allerede sted ved det såkaldte patientombud, der beskytter lægerne og hospitalerne mod patienternes klager og krav, samt ved domstolene og Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol.
Formålet her er at oplyse alle borgere om det som Sundhedsstyrelsen, lægerne og medicinalindustrien holder skjult. Så alle der læser her får mulighed for at sige fra, og ikke risikerer som jeg, først at få smadret livet og bagefter blive svinet til af en fræk slagterhund som Søren Trap Andersen og det lave kryb der ernærer sig ved anonyme smædeskriverier.
Jeg lægger Søren Traps Andersens mail herover, og giver ham svar på tiltale her, så alle kan se hvor fuld af løgn han er, men først skal jeg have min nattesøvn. |
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Vi vil fred og velfærd - ikke krig og bomber
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Bevar biblioteket på Rodosvej
1649 Oprettet: 2025-04-02
STOP lukningen af Islands Brygge Bibliotek
1554 Oprettet: 2025-03-27
Stop Molslab og andre rewilding projekter
1261 Oprettet: 2025-04-13
Gratis bind og tamponer på SDU nu!
797 Oprettet: 2025-04-02
Stop VE-tilladelsesprocesbekendtgørelsen - NU !
1162 Oprettet: 2025-03-24
BEVAR Sokkelundlille på Utterslev Torv
672 Oprettet: 2025-03-27
Beskyt Danmarks ulve – stop jagten før det er for sent!
270 Oprettet: 2025-04-08
Stop ! Opførelse af tørreplads/ drivhus til slam på 1600m3 ved kallerup rensningsanlæg
200 Oprettet: 2025-03-22
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
3052 Oprettet: 2024-10-02
NEJ TAK til fremdtidige projekter omkring energianlæg ved Gundsølille, Kirkerup og Østrup
173 Oprettet: 2025-04-07
BEVAR Centerhallen i Lillerød
1318 Oprettet: 2024-10-28
Donald Trump - Den amerikanske administration skal stoppe forsøget på en de facto annektering af Grønland.
123 Oprettet: 2025-03-27
Hvor mange børn skal knække, før I reagerer?
115 Oprettet: 2025-03-28
Nej til udenlandske militærbaser i Danmark udenfor dansk lov og ret.
243 Oprettet: 2025-02-02
Stop dyreforsøg på hunde og grise hos Scantox i Viby Sjælland
1004 Oprettet: 2024-09-16
NEJ TAK til afskaffelsen af praktik på bacheloruddannelserne på KUA
88 Oprettet: 2025-04-09
Drop besparelser på rengøring i københavnske vuggestuer og børnehaver
193 Oprettet: 2025-03-10
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
1188 Oprettet: 2024-11-26
Varðveiti lívið í bygdini - steðgi ætlaðu útbyggingini av kirkjugarðinum í Sandavági
71 Oprettet: 2025-04-20
Stop kæmpe solcelle- og industripark mellem Bårse og Tappernøje – beskyt vores lokalsamfund!
66 Oprettet: 2025-04-25