Bro i Svenstrup? NEJ TAK!

Quoted post

Knud Søndergaard

#15 Re: TV2 Nyheder

2013-09-13 06:59

#11: Christina Nielsen - TV2 Nyheder

At kalde borgerne i Svenstrup for søvnige, er lige skrap nok. Det kunne jo være, at de var ligeglade med broen eller måske synes at løsningen er i orden.

Jeg ser i hvert fald frem til at skulle undgå at holde for nedrullede bromme næsten hver gang jeg passerer banen.

Svar

Christina Nielsen
Underskriftindsamleren

#16 Re: Re: TV2 Nyheder

2013-09-15 15:49:53

#15: Knud Søndergaard - Re: TV2 Nyheder

For min skyld må de også gerne lukke den overskæring, dertil er jeg fuldstændig enig med BaneDanmark. De må også gerne indføre deres timeplan, synes bare ikke jeg kan se det økonomiske grundlag for den. HVOR får de pengene fra?

Men så ophører enigheden også.

Der har været mange andre forslag oppe, men BaneDanmark havde besluttet sig på forhånd, så alt hvad der var blevet sendt ud med flere forskellige løsningsforslag, høring mm. er rent proforma, det er dét som jeg og andre er temmelige utilfredse med. Ligeledes med det kommissionmøde, det er jo også rent proforma, da flagene er sat.

Søvnige var også provokerende, men jeg er født og opvokset i Svenstrup, og det er ikke en by med et fællesskab. Mange er ligeglade, eller også er de vældige enige når man taler med dem, men når det er noget som sker i den anden ende af byen, er det ikke vigtigt. Ting er kun vigtige i Svenstrup hvis det sker lige midt på Godthåbsvej.

Tankevækkende er dog, at der er mange, som ikke har 9230 som postnummer, der har skrevet under.

Desuden har der altid været det skel i Svenstrup, at det som er på den anden side af banen, ikke rigtig hører med til Svenstrup.

For min skyld, kan de renovere vores viadukt, så den kan klare mere end de 8 tons, så vi kan få oliebiler og redningskøretøjer over der. Så kan de droppe alle deres planer om erstatningsveje, vores vej er privat, så må alle andre køre over Dall eller ude ved Ægland.