NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post

JAN DZUIK ANDERSEN FREEMAN NEWFOLKSORDER

#1807 MIN BESKED TIL POLITI(KER) OG AALBORGS KOMMUNE PAMPER!

2013-05-21 23:35

http://freeman-newfolksorder.blogspot.com/2013/05/sagen-er-overtaget-af-europakomision.html

http://freeman-newfolksorder-dk.blogspot.com/2013/05/jeg-vil-have-derfor-kre-politiker.html

Jeg vil have derfor kære politiker adgang til DEN HØJESTE RETSINSTANSLIG DOMSTOL HER I DANMARK!

JEG HAR LIGE FOR 1 TIMRE SIDDEN  SNAKKEDE MED MIN FAMILIEN OG VENNER  I TJEKKIET POLEN TYSKLAND UNGARN OG SLOVAKIET! HER ER COMMUNIQUE TIL DANSKE POLITI_KER FRA VORES FAMILIE OG VENNER !

" ALLE SOM HAR INDBLANDET SIG I DENNE HER SAG BLIVER STRAFFET OVER VED EUROPA DOMSTOLEN I STRASSBOURG SAGEN BLEV OVERGIVET TIL EUROPA COMMISSION FOR NÆRMERE EFTERFORSKNING!

I TILFALDET DØDSFALD MORD ELLER ANDRE SKAVANKER UDØVET OVER VORES FAMILIEMEDLEMMER I VORES FAMILIEN VIL PÅKALENDE GÆRNINGSMAND  BLIVER STRAFFET I FØLGER VORE LOV ØJE FOR ØJE , TÆND FOR TÆND, IDET DANMARKS ARROGANCE ER UHØRT OG UACCETABLE I ØVRIG EUROPA! DER TIL ER BLEV UDARBEJDET EN OFFENLIG LISTE DER BLIVER HÆNG I NÆRETID PÅ INTERNET"

JAN DZUIK ANDERSEN

FREEMAN NEWFOLKSORDER

Til dem
(for eks. Advokat Hanne Luise Mikkelsen )
der siger at jeg har ikke mere tiltro til nogen her i Danmark :
Kære Hanne L. Mikkelsen, Forkert ! Jeg stole i realitet på alle mennensker, jeg er kristne, stole på Gud, der selv hentyder via bibelen, ind til det andet overbeviser mig om det modsætte med deres gerninger!
Og det har du, den 18 februar 2013 hos Børne og unge udvalget sammen dens pannel Hanne!
Jeg vil gør dig opmærksomt på, at på nuverende tidspunkt er jeg i dokument besiddelse af to kommunens insiders om netop denne korrupte handlinger i min sag som beviser hele kommunens toppen indblanding sammen med din støtte i tortur og race-diskrimination af min familie helt hen til Tjekkiet!
Ikke alene det!
Kommune har kendskab også til, at jeg har altid bidraget til denne her fælleskab med min skat via mit arbejdet hos Danish Prime, Flextronic, og som selv stændig som tolk og Account Manager i Arhus! Som I kan se, var jeg ikke bleg og bange for at påtage mig arbejdet også når arbejdet var 120 km væk fra mit hjem.
(TIL CensureRepeaterRADIO 24/syv: angående min "licens penge som er ikke min"! udsend d 18/5 kl ca.15 Du kære ven kan passe dig selv og dine egne regninger! Forstået?)
At jeg er på sultehjælp er ikke min skyld kære Danmark !
Jeg har altid passe mit job, ind til Aalborg kommune har udlagt alt for mig og alt gik ned, som korthus, fordi Aalborg kunne ikke kunne overkomme frigivelse af min datter fra torture institution for spædbørn GRENNEN i Vodskov i 2003!
Siden har jeg bedt Aalborg kommunen udtalige gange om hjælp til min datter idet hun havde meget svert start på livet som Aalborg kommune er direkte skyldig i! Min datter fik kun hævnagtig behandling siden hun blev født i 20 april 2001 en uge for tidlig !
Dengang da mine tænder blev meget dårlig og fik betændt min kæbe, gik min ekonomi direkte ned til dybe hul!
Jeg fik geld i banken, hos private så samt elregninger og tændlegenregninger, som jeg slås med de næste 4 år,
Der fik jeg kraftig depression af, plus meget forhøjet blodtryk som forårsaget kraftig længevarig og hovedpine!
Lige der hvor jeg slås med den umenneskelig og uanstændig torturering af min datter på filstedvejens skole! Tak til dem også for det!
I dag skal jeg igen tænke på hvordan jeg skaffer min mad til daglig!
At STJÆLE er forkert ! det vide hver barn på 3år! MEN HVAD SKAL MAN NÅR Aalborg kommune har stoppet mit sultehjælp!
De penge som jeg lånt fra private skulle jeg med dyrt rente afleveret til bage og nu har jeg ikke en eneste konges mønt på lommen igen!
Aalborg kommune har starte denne her krig, at udsulte mig i periode i gennem 100 dage! januar , februar , marts 2013!
! OG I MIN OPFÆTTELSE AF DENNE SITUATION ER :Hvis kommunen kan ikke udslette mig via sabotage på min bil, prøver de hårdt på at udsulte mig hjæl !
Godt forsøgt! Denne taktik har jeg læst i historiebøger!

Jeg vil have derfor kære politiker adgang til
DEN HØJESTE RETSINSTANSLIG DOMSTOL HER I DANMARK!
OG KÆRE HANNE L. MIKKELSEN KAN JEG STOLE PÅ DIN MAND BRUNO?

JANDZUIK ANDERSEN
FREEMAN NEWFOLKSORDER

PS: TIL NORDJYLANDSPOLITI:
JEG HÅBER INDERLIGTPÅ, AT I AFLYTTER JOHANS YDESEN SAMTALER! DEN MAND SKAL VIRKLIG MENTAL UNDERSØGES!

ALLE ANDRE VIL GØRE HAM KOLD FOR LANGT TID SIDEN!

DERFOR; TAGER JER SAMMEN HER I AALBORG FOR JEG LAVER SELVTÆGT! JEG VIDE NEMLIG IKKE HVOR LANG MIN NÆRVESYSTEM KAN KLARE HAM!
HAN SKAL IKKE BRUGER ANDRE I FAMILIEN FOR VOLDELIGE OVERFALDE, HACKNING AF MINE KONTOER PÅ FACEBOOK OSV I MOD BETALINGER UNDER BORDET!
JA, I VIDE HVEM JEG SNAKKER OM MIQUEL! FRA HORSENS LÆNKET I HJEMMEAREST SIDSTE ÅR FOR VOLD VÅBEN;....... OG DEN MAND HAR ADGANG TIL MIN DATTER HVER UGE SAMMEN MED LINDA ANDERSEN PSYKISK LABILT  ALKOHOLIKER HVOR DE I SIDSTE ÅR SPARKEDE DERES HUND UD OVER FRA DERES ALTAN PÅ FÆGGESUNDVEJ 24 ! JEG BEHØVER IKKE FORTELLE OM DERES FOSIKRING BEDRAGSJUSK MED VASKEMASKINE TELEFONER OG 3D TVAPARETTER OG HACKING PÅ SOCIALE MEDIA VEL?
JEG GIDDER IKKE GØRE DERES ARBEJDET, NORDJYLLANDSPOLITIET! I BLAND JER HAR JEG OGSÅ EN KILDE!
GIV MIG ET PIOLITI SKILT LOVEN OG OG LØN !

FORDI NOK ER IKKE ALENE NOK MEN OGSÅ SLUT MED AT ACCEPTERE DENNE UDUGELIG DISKRIMINERENDE SAMFUNDKONCEPT!

Svar

Hanne E.

#1808 Re: MIN BESKED TIL POLITI(KER) OG AALBORGS KOMMUNE PAMPER!

2013-05-22 01:25:22

#1807: JAN DZUIK ANDERSEN FREEMAN NEWFOLKSORDER - MIN BESKED TIL POLITI(KER) OG AALBORGS KOMMUNE PAMPER! 

Kære Jan - Jeg tror, du sætter dine indlæg på det forkerte sted, hvis du håber på at få noget ud af det.
Held og lykke!