Bro i Svenstrup? NEJ TAK!

Quoted post

Gæst

2013-05-05 16:31

Hej Christina bor i på Svenstrup banevej? Jeg har kommet til at skrive under 2 gange vdet var ikke meningen Jeg / vi bor på Hobrovej midt i Svenstrup men vil ikke have andressen til at stå der hobrovej 772 det kunne måske misbruges men vil godt vedkende mig med navn .Vi er virkelig skuffet over at de i banedanmark og Aalborg Komune ike vil høre på andre forslag det er i ode nat de nDallvej bliver lukket men hvad med den nye løsning som der er en fra SF i Aalborg der kom med i Nordjyske eller så ingen bro lad dem fra Ferslev køre til Dall eller via Bonderrupvej over fiskedammene som ender ude ved motorvej syd for Svenstrup

Svar

Anonymous

#6 Re:

2013-05-05 19:41:25

#5: -

Hej. Ja, vi bor på "Banevejen"

Men når du skriver under kommer adressen ikke til at stå der. Kun bynavnet og dit navn. Du kan jo også vælge at være anonym. Din mailadresse bliver heller ikke synlig, (uanset om du vælger anonym eller offentlig) Men jeg har fjernet den underskrift med adressen på :-)

Og ja, jeg er helt enig. For min skyld behøver de overhovedet ikke at lave en erstatningsvej. Men skal det endelig være, så er den løsning som ham fra SF kom med ganske udmærket, eller også skal de bygge den ved krydset Hobrovej/Skipper Clementsvej, for der vil den ikke genere bybilledet eller ret mange mennesker. Og det smarte ved det, er at der er et lyskryds.

Mvh. Christina