Billigere nødder i Danmark!

Quoted post

DennisH

#21 Re: Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!!

2013-04-23 08:25

#12: Lotte - Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!! 

ej ,du antager at de anbefaler nødder.

De fleste nødder indeholder kun omega6.

Omega6 får man rigeligt af og en person der indtager ca. 2000 kcal, må max spise, hvad der svarer til 1 håndfuld mandler om dagen, så er grænsen for omega6 nået.
Det skal så siges, at så må du ikke spise kød eller andet, der indeholder omega6 da ration max må være 4/1 ift. n6/n3 og gerne 2/1 eller mindre ift. ration.

Du kan selv søge efter kliniske studier på pubmed, gerne før du igen kommer med begrundelser der bunder ud i, hvad du tror og ikke reelt har hold i videnskab.

Btw, skal du så lige huske på at du kan blive diætist med 1-2 ugers uddannelse, hvor man har lagt 10K på at få sit bevis, men reelt ved man stadig intet.

Svar

bettina k

#23 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!!

2013-04-23 15:19:21

#21: DennisH - Re: Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!!

hej dennis,

nu har jeg lige siddet og læst det hele i gennem. du inorerer fulstændig hvad folk skriver til dig. MENER DU AT BOLCHER ER SUNDERE END MANDLER? nej vel? det er vel en af grundene til at afgiften skal laves om!

du virker meget indebrændt og sur på initiativtageren, og det kan godt være at du ved en masse om nødder, men imo burde du finde dig en anden hobby end at sidde og hakke ned på projekter som disse. det kan godt være at du ville have gjort det anderledes, men det gør det vel ikke til et dårligt prosjekt?

som min mor altid siger til mig: "arguing on the internet is like running in the special olympics... even if you win, you're still retarded." derfor gør jeg mig ikke så meget i diskusjoner på nettet mere.

vær glad og brug nu tiden på noget sjovere.

du må have en dejlig dag.

fo2grafen

#28 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!!

2013-06-01 20:54:53

#21: DennisH - Re: Re: Re: Re: Re: Re: ingen afgift på sunde nødder!!!

Undskyld er du dum? citat Btw, skal du så lige huske på at "du kan blive diætist med 1-2 ugers uddannelse"

Sæt dig ind i tingene og lad være med st sprede usandheder eller det der er værre.