STOP Fleksjobreformen

Gæst

/ #415

2012-08-09 15:45

Lad os da bevare vores flexjobreform den er tiltænkt syge og handicappet og disse kan ikke arbejde mere selvom de gerne ville de har deres begrænsninger taget i forhold til en rask person at fjerne den er det samme som at fjerne deres sidste selvværd på arbejdsmarked og dette vil gøre dem mere syge at de ikke ved hvor man står omgange kan ikke engang arbejde til de er 60 år er det takkenfor at man har bidraget til arbejdsmarkedet man skal værne om disse syge og gamle mennesker og ikke mindst flexjobbere som i den grad skal have ro omkring sig og ikke kastes i kløerne på den usmagelige flexjobreform som en kvinde der ikke kender tilsystemet Mette Frederiksen har haft gang i jeg ved ikke hvad Mette er lavet af men jeg ved at de mennesker hun omtaler er lavet af blod og knogler og ikke metal de er almindelige borgere der også skal bruge penge for at leve og have tag over hovedet og børn har disse mennesker også som også har brug for at mor eller far kan gi dem bare lidt men det problem har Mette jo ikke for denne kvinde skal nok få skrabet til sig af frynsegoderne men måske hun kommer til at smage sin egen flexjobreform en dag hvem ved jeg kom jo bare ud for en ulykke derfor er jeg der idag i flexjob og skal og har brug for jobskift og her kommer Mette giftigkniv reform til at ruinere mig og ødelægge min hverdag over for min familie jeg vil i den grad blive ramt af denne usikkerhed vi går i møde trods jeg skal have ro omkring min person for Mette vi er ikke alle ens under vores sygdom