STOP Fleksjobreformen

Gæst

/ #275

2012-03-20 16:54

Jeg er noget forundret over Jer skeptikere og Mette Frederiksen, som tydeligvis ikke har fattet konceptet for fleksjob & Lønrefusion. Som Fleksjobber får man mindste (laveste) overenskomstmæssige løn. DVS vi får mindre end størstedelen af vores kollegaer indenfor samme fagområde. Personligt ligger min løn 10.000 kr. under det mine kollegaer får - Samtidig har jeg fået frarøvet mulighederne for at gøre karrierer, få mit drømmejob og den indkomst som medfølgere. Med 30 år tilbage på arbejdsmarkedet, har jeg fået frataget en stor værdi af livet både personligt og økonomisk!!! Alt dette skyldes en trafikulykke (Uforskyldt) mellem 2 kundebesøg. Ulykken har frataget mig en stor del af min livskvalitet og arbejdsevne. Det betyder, jeg har en hverdag med store kroniske smerter - Så kære skeptikere, enhver fleksjobber vil til enhver tid hellere have været ulykken og fleksjobbet foruden. Det tog mig 4 år (uden indkomst i 3 år) at få mit fleksjob, så ha ikke ondt i røven af et "lorte liv" med "lorte løn" i forhold til normale raske mennesker. Men nyd dit smålige asociale raske liv.