HÅRDERE STRAFFE TIL PÆDOFILE & KRÆNKERE

Gæst

/ #75

2018-02-22 11:32

Enhver som begår overgreb på børn er syge mennesker og syge mennesker har brug for behandling, ikke mishandling. Vi kurerer da heller ikke et brækket ben ved hverken at slå, sparke eller udfører andre skadelige handlinger på det.

Enhver som er ivrig efter at få syge mennesker mishandlet, er mennesker som selv er syge. Jeg har selv været udsat for overgreb af min stedfar da jeg var under 5 år gammel og jeg har tilgivet ham for det, ikke fordi at jeg på nogen som helst måde syntes at det var i orden at han gjorde det men simpelhen fordi jeg har indset at han var syg.

Det virker på mig som at der er grupper af mennesker som kun interesserer sig for at betragte og behandle andre mennesker som trusler og det er uanset om det er pga. holdninger eller/og handlinger eller/og udseende eller/og nationalitet.

Jo mere vi giver efter for den frygt som frister os til at opfatte og behandle hindanden som en direkte eller/og indirekte trussel, desto mere stresfuldt og anspændt verden kommer vi også  til at leve og det er ikke i sådan en verden jeg har lyst til at leve i men er desværre tvangsindlagt til det, hvis jeg ønsker at leve :'(

De eneste mennesker som holder liv i mit håb, er den gruppe af forsker som kæmper for at forstå de pædofile for at kunne hjælpe dem ud af deres forfærdelig adfærd.