BEVAR AMAGER FÆLLED!

Gæst

/ #274

2016-11-04 20:31

Nu skal Amager ikke være at betragte som, lossepladsen mere hvor man bare er lige glad med Amager, vi har et område som er så vigtigt at bevare for befolkningen på Amager samt for De folk Der er opvokset på Amager inklusiv, mig kun til 3 år hele min forfædres familie stammer der fra. Mig selv, som bruger dette smukke område, som har været fredet i så mange år, nu skal ikke bebygges, man ødelægger, et meget smukt område og ødelægger så meget dyreliv og unik natur! og så meget ødelæggelse for Vor befolkning! Nu må vanviddet stoppe, så må de længere ud i andre områder, hvor af regeringen jo også flytter offentlige stillinger til og gøre det mere attraktivt at bo der! dette handler kun om penge! Stop så dette! Tak for Jeres underskrift indsamling , ) Når folk kommer flyvende til vores Smukke land fra andre lande kan man fra flyverne også se området ; ) I forvejen har man på Amager bygget noget så rædselsfuldt som for mig at se ligner en Space by som sådan en ser ud i fremtiden! De venligste hilsener Marlene Bogs