Luk de danske grænser NU!

Gæst

/ #1506

2016-09-20 11:26

Jeg er der henne hvor jeg føler vi ikke længere kan føle os tryg i vores eget land. Et er at vi har empati og følelser for vores medmennesker... At de vi har rakt hånden ud til så ovenikøbet kalder os for hedninge og samtidig slider alt det vi har bygget op i stykker.. Luk grænserne, de som ikke har opholds og arbejdstilladelse, hjem med dem uanset om det er polakken der arbejder sort eller rumæneren der kommer op i bus og tigger og ikke betaler skat af indkomsten. Så er der de kriminelle, indfør klippekort system, 1 gang overtrædelse en advarsel + strafudmåling... 2' gang overtrædelse.. fængsel.. 3 gang.. udvisning, så har den kriminelle fået 2 chancer og så må det være hip som hap om det er asylansøgere, sigøjnere, 2-3' generationsindvandrere, så må de have en onkel eller tante nede i det land de kommer fra som kan opdrage lidt på dem.. ja jeg er træt af at her er utrygt og vi forærer vores ellers så dejlige land bort til folk som bare ser på os som hedninge fordi vi har den religion de ikke har..