Behold Wang Zhao i Danmark

Gæst

/ #102

2016-05-17 18:28

Lad nu den familie blive i Danmark. Og den petitesseregel, viser en del om de latterlige umenneskelige mennesker som administrerer den ( og det skulle være danskere? Tsk. ). Jeg skammer mig faktisk efterhånden over at være Dansk og ville ønske, at jeg kunne give en personlig røvfuld, til de mennesker, som administrerer disse latterlige regler og overhovedet ikke sætter sig ind i, hvem de sender ud af landet eller hvilke menneskelige skæbner, de sætter ud på et sidespor, nu må jeg så nøjes med at give en verbal skideballe. JER der administrerer disse regler, hvis I mener I kan gå hjem fra arbejde, efter sådan en gang makværk og mener I har ren samvittighed, så burde i dælme skamme jer, for i ødelægger andre menneskers liv. Er I danskere, med næstekærligheden i behold eller er I bare rådne indeni? Fy for helvede, hvor skulle I fyres på gråt papir og ende i den situation, hvor I skulle sælge jeres huse og gå ned rent økonomisk. Desværre kan man ikke tvinge Jer til at flytte ud af landet, men det lort I laver, får i hvert fald nogen til at brække sig over Jer.