Nye P-regler bør laves om!!

Laugesen
Gæst

/ #17

2016-03-28 18:06

Problemet der IKKE eksisterer! Tåbe-lovgivning!
Når gæster kommer på mc fra hele Europa og skal på tur i byen... Fint mange stop med skønne gåture i gamle byer.
I 20 år har jeg og internationale gæster aldrig fået en klage og altid parkeret med hensyn i København. ...Fundet det lille flisefrimærke, hvor vi er sikre på at mc'n ikke synker i asfalten og vælter i sommervarmen og er til gene for fodfolket; som vi jo også er.
Gjort plads til bilerne, så vidt det var muligt og netop ikke parkeret på byens veje.
Vi har stået i sikkerhed på fortov, mens alt udstyr afmonteres i sommervarmen, uden risiko for at blive ramt af kørende biler.

I vores, om sommeren, alt for varme sikkerhedsudstyr med risiko for hedeslag i en fremtids søgen efter parkeringsplads!

Bilen der lige bakker lidt for tæt på og det lille bump der får mc'n til at vælte!

De italienske turister jeg mødte sidste år som kom på gamle Vespa'r. De fik smil, skal de nu have en bøde i stedet.

Skal jeg! - skal pizzabudet, som næppe finder en parkeringsplads efter fyraften...
-
Og og - Hvorfor egentlig?

- Og, hvor mange gæster må jeg få på en gæsteparkering; som jeg som vært skal betale... Går der tre mc'r på en bilparkering? Eller skal vi holde på ti meter række... - Mine naboer bliver glade!
STOP NU lovhetz!
Selvfølgelig skal der protest til en lov som kun er fjendsk og skaber problemer, hvor der ingen er i dag.

Velkommen til byerne i Danmark på MC!