Luk de danske grænser NU!

Gæst

/ #867

2016-03-20 19:39

Fordømte er vi. Udryddet bliver vi.
Europas toppolitikere og den globale, elitære magtelite ønsker sammen med verdensomspændende, økonomiske interesser at udrydde Europas nationale befolkninger. Formålet er endnu mere rigdom fordelt på ganske få hænder. Og dermed adgang til et verdensherredømme behersket af en ganske lille gruppe mennesker.
Vi – de nationale befolkninger i Europa – er blevet for vante til frihed, velfærd, gode arbejdsforhold og god løn. Vi skal udfases til fordel for mennesker, som finder sig i ufrihed, fattigdom, elendige fysiske og psykiske arbejdsforhold og elendig løn.
Strategien er mangfoldig. Væsentligt er det dog at udskifte de nationale befolkninger med mennesker fra fattige lande og med en ganske anderledes kultur.
Bedraget bliver vi konstant. Politikernes, mediernes og flygtningeindustriens manipulation med virkeligheden medfører, at vi hengiver os til passivitet og intern uenighed, indtil det er for sent at kæmpe imod. Et morsomt kuriosum er, at flygtningeindustrien endda kan få os til at bidrage økonomisk til vores egen udslettelse.
Gammel er jeg og ikke kommer jeg til at opleve det endelige Ragnarok med fattigdom, vold og alskens elendighed.
Takker min Gud for et lykkeligt liv i en gylden tidsalder.
The rest is silence...