Afskaf flygtninges retskrav på boliger

Gæst

/ #295

2016-03-01 09:48

Det siger sig selv at jeg underskrev denne opfordring til at protestere imod at flygtninge- og indvandrere's krav på danske boliger. Da jeg er imod denne store indvandring som er foregået igennem mange mange år til stor skade for danskernes retskrav på arbejde og boliger, så er det er opgør og protest imod disse ulovligheder. Dette er imod GRUNDLOVEN, altså ulovligt. Der nævnes ikke at disse former for udlændiges ' retskrav' i denne lov over alle love kan effektueres. I mine øjne er det ulovligt at skulle afgive suverænitet på denne måde. Muslimer skal bo hjemme hos sig selv i deres selvdefinerede stat med deres egne love. En såan mutietnisk indførelse af andre religioner end dem der er vores historie er og forbliver ulovlige. Underligt at vores eget retssystem ikke har reageret for mange år siden og beskyttet vort fædreland? Så det mindste jeg kan gøre er at vise ved min underskrift at det ikke går mere, med ikke at definere vort eget land, kulturen og hvilke personer der skal bo her.