Ole Sørensen tilbage i ledelsen

Olsen

/ #46

2016-01-19 19:21

Fordi vi har brug for livserfaring og menneskekundskab. Ik folk der har læst sig til en eksamen, og bare lirrer nogle afsnit af en bog... Dem har vi mere end rigeligt bøvl med. Ska selv på kommunen i morgen, og min sagsbehandler er nyuddannet, og følger reglerne slavisk. Selvom systemet udemærket godt ved, at jeg er ik som gennemsnittet. Forkvaklet barndom, med druk, vold og masser af svigt. Mange forskellige skoler, mobning og socialt handicappet. Senere, selv voldelig og med alkoholmisbrug og stoffer. I fængsel ad flere omgange, er pt prøveløsladt... Er en enspænder og ka ik holde mennesker ud i længden. Ka reagere voldsomt i visse tilfælde. Men min sb'er, bli'r ved med at fable om, praktikforløb og arbejdsmarked. Har været kriminel siden 13års alderen, er nu 48år. Synes det er én anelse sent at redde mig... Har selv fundet en tjans, hvor jeg ska arbejde aften/nat og vigtigst, alene... Men kommunen er på tværs. Men dét ka jeg også være. Så vil de stoppe mine penge, ik noget større problem. Så er det bare tilbage i kriminalitet og i fængsel, så ka vi starte forfra. Hvem har gavn af det??!... Så jeg ku ha god gavn af én "Ole"... Har har gået i livets hårde skole, dén eneste rigtige skole, når det gælder om at tackle typer som mig... Ønsker Ole S. Alt det held han har brug for, og lidt til. Desværre må jeg afslutte med et,: RÅDDENT SYSTEM!!?... Undskyld!!?...