Bedre behandling for patienter med flåtbårne infektioner kræves

Martin J.

/ #140 Re: Re: Re:

2015-12-05 00:00

#133: - Re: Re:  

Kære Karsten

Tak igen for dine kommentarer. Ja, jeg er underksriftsindsamleren. Jeg er helt enig i og bifalder din bemærkning om, at spørgsmålet ikke er sort/hvid og at ingen har 100% eller 0% ret. Der er så meget, man endnu ikke forstår om flåtbårne sygdomme, og alle parter famler i mørket. Jeg er enig i meget af det, du skriver. I henhold til de punkter, hvor vi drager forskellige konklusioner, kan vi formentlig også forstå hinandens tankegang og bekymringer.

Jeg har et forslag. Jeg kan ikke sende dig en privat besked, så det kan kun foregå her i dette forum. Hvis du er villig til at give mig en halv time af din tid, vil jeg møde lige meget hvor og hvornår i Danmark for at invitere dig til en kop kaffe og en uformel snak om problemstillingen. Eneste betingelse: der skal være handicap parkering i nærheden (en neuroborreliose infektion kan sætte sin spor). Kan du finde tiden til idéen, må du gerne sige til, og så ligger jeg en e-mail adresse her i en kommentar. Kan du ikke finde tiden til en kort diskussion, takker jeg i hvert fald, fordi du tog tiden til at dele en læges synspunkter i kommentarerne her.

De bedste hilsner

Martin