Bevar DR Underholdningsorkesteret

Gæst

/ #693

2014-10-06 03:15

S T Ø T O P O G BEVAR Danmarks Radios Underholdningsorkester TÆNK JER OM POLITIKERE, DIREKTØR MARIE & BESTYRELSEN FOR DR. I er ude i et så stort ærinde at befolkningen vil stå imod, og i al kraft med licenspengenes magt vil omgå den beslutning som nedlægger ikke blot en masse arbejdspladser, det er blot hverdagskost synes I at antage, der tager I grueligt fejl, NEJ I NEDLÆGGER ET FOLKEKLENODIE; ET SAMLINGSPUNKT FOR DEN DANSKE SANG OG FOLKESJÆL. Danmarks Radios Underholdningsorkester er af højeste internationale format, og favner alle musikkens facetter, og fremstår som et moderne ensemble, der muliggør LIVE underholdning af historisk format, med instrumenter som i fremtidens og nutidens musik erstattes af maskiner, robotter og digitalt hvermandseje. BEVAR MENNESKET I MUSIKKEN - BEVAR DANMARKS RADIOS UNDERHOLDNINGSORKESTER!!! Lad os lave et støttearrangement og en protest march - lad os spille op og give modspil - lad os stemme i med al kraft, med opbakning fra Kongehuset som også ofte nyder godt af dette orkester og i allerhøjeste grad hin 14. maj 2004 til de kongelige højheder Kronprins Frederik og Kronprinsesse Marys bryllup. Hvis Danmarks Radios bestyrelse og direktion ikke selv har fantasi til at styre økonomien, og er kompetente nok til at styrke de virkelige folkelige samlingspunkter, da har de spillet fallit, og må erstattes af nytænkende, innovative kræfter, som bibeholder de fantastiske ressourcer og erfaringer vi har hos DRUO og i dennes administration. Stine NissenStine BosseStine Pedersen Stine Michel Susanne Wendt Ketting Susanne Ørumog alle kvinder med fornavne der begynder med S bedes i første omgang dele denne STATUS derefter vil jeg opfordre alle mænd med begyndelsesbogstav K Kasper Holten Kasper Villaume Klaus Bundgård PovlsenKim Bildsøe Lassen Cecilie Beck hov K ikke C, undskyld Cecilie, der er ikke meget mand over dig, selvom du var mand nok til at hilse pænt på mig til arrangement Music Business fremtiden i dansk musik. NU HÅBER JEG MED DETTE LILLE SKRIV at der bliver delt ud af de gode intentioner, og at vi kan skabe en fælles Facebook gruppe "BEVAR DANMARKS RADIOS UNDERHOLDNINGSORKESTER" det er ikke mig der koordinerer, men jeg orkestrerer gerne et symposium en strategi og en sanktion, som kan skabe genlyd og høres i hele Europa, hvor DRUO har vist sin store berettigelse i en lang årrække.
Dette er ikke skrevet af en sur gammel mand, som ikke ønsker forandring og besparelser, næ ser du jeg har selv prøvet at fyre for at skabe forbedringer, men det ærinde magter Marie & Co. ikke længere bevist med behovet for at sige "BEVAR DANMARKS RADIOS UNDERHOLDNINGSORKESTER". Lad det ikke blive nødvendigt at sige som på denne video "Du var en ener - live på de scener - Woodstock var starten - nu' der fælles sang i Parken" fra min CD "du kan ikke løbe fra det hele" og det kan ingen af os, der er altid en regning, og min er nok at jeg bliver forbudt i hele Danmarks Radio for 5. gang - så ta'r vi den med. HVIS DU ER PÅ OG ENIG SÅ LIKE DEL LIKE DEL LIKE DEL LIKE DEL LIKE
Synes