Bevar DR Underholdningsorkesteret

Gæst

/ #522

2014-09-14 17:39

Kunne DR's ledelse måske overveje at spare på antallet af "værter" på diverse programmer ???

Er det virkelig nødvendigt, at der sidder (mindst) to værter i stort set alle radioprogrammer ???

Pudsigt nok sidder der kun én vært i de allermest populære P4 programmer (Danmarks Mester, Giro 413, Hans Otto Bisgaards morgenradio, osv). Men det går åbenbart virkelig ikke - de må fluks flyttes over til DAB !!!

Hørte lige Giro 413 idag, hvor der i anledning af at programmet fra november forvises til DAB P5, blev udlovet DAB radioer til alle, der fik deres hilsen læst op (nå, ja, det viste sig, at det var en lodtrækning om 5 DAB radioer). Det samme er sket i Danmarksmester: Alle der kom igennem, ville få en DAB radio. Kunne DR måske spare her ?????????

Jeg overvejer kraftigt, at deponere mine dyrt betalte licenskroner på en lukket bankkonto. Jeg gider s'gu ærlig talt ikke at betale til/for disse populistiske tiltag.

Og så kan fru generaldirektøren Maria Rørbye Rønn true med inkasso, RKI og allandsens ulykker. Hun får snart ikke en eneste krone mere herfra, hvis hun ikke hurtigst muligt genovervejer sine tåbelige besparelser !!!!!