Mod udbygning af Vangedehuse

Allan Andersen

/ #5 Løft din riderhjelm

2014-08-27 11:44

Jeg er her i dag blevet vist en løbeseddel, som er blevet sat i vindusviskerne på biler omkring Bank Mikkelsens Vej i forbindelse med "Kultur der dur". Løbesedlen opfordre til at gå ind på denne side og skrive under for at støtte protesten.

Jeg har intet imod at der samles underskrift for ens synspunkter, men jeg kan ikke lide en sådan seddel som ikke klart tilkendegiver hvem der står bag og det bliver lidt mere ubehagelig når man prøver at lave en forbindelse til Vangedes Venner, ved at underskrive sig "Venner af Vangede".

Så jeg vil her precisere at "Vangedes Venner" ikke har noget med denne løbeseddel at gøre og heller ikke underskriftindsamlingen.

Vangedes Venner er gået ind i et samarbejde med kommunen om projektet, men vores andel af processen er kun, at være med til at sikre at alle oplysninger omkring projektet kommer frem og at alle bliver hørt. Vangedes Venner har som organisation ingen holdning for eller imod projektet. Men det er vigtigt for os at alle holdninger kommer frem overfor kommunalbestyrelsen. 

Selve den politiske process holder "Vangedes Venner" sig helt fri af.

Der er netop planlagt et Borgermøde den 17. september, hvor alle for mulighed for at komme frem med deres holdninger.

Glæder mig til at møde jer til en konstruktiv debat.

Med Vangede hilsen

Allan Andersen
Formand for Vangedes Venner