Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Fordomme

/ #889 ...

2014-02-25 12:23

Siger ikke, at jeg selv er til dyresex. Men reglen i DK er at dyresex (sex mellem menneske og dyr) er okay, hvis dyret ikke lider overlast. Altså hvis dyret ikke har ondt, eller har noget i mod det (Og ikke kom at sig, at dyret ikke kan tale, og derfor kan man ikke se, om det har noget i mod det! Dyr har kropssprog, som man slf. skal følge.) Hvis dyret lider overlast, kaldes det dyre mishandling, og det straffes.. Forstår ikke helt, hvad argumentet er for at dyresex skal forbydes? Dyr er dyr, og de har en seksualitet om vi vil det eller ej. I DK er normerne blot, at dyrs seksualitet skal gemmes væk. At den er "klam", og hopper en hund hen og parre dit ben, så er den ulækker og skal straffes...? Sådan tænkte man også før hen om to mænd, hvis de havde sex sammen. Jeg ville aldrig selv ligge en hånd på et dyr, for ja... det tænder mig ikke. Men hvis både et dyr og mennesket nyder det de gør, hvad er så argumentet imod det? Hvis den her debat skal tages, så skal folk have deres argumenter iorden. Argumentet, at "vi mener de tager skade" selvom forskere beviser at dyret nyder det.. Det er simpelhen ikke holdbart. Det er det samme som at sige, at det er usundt at spise frugt, fordi i føler det. Det eneste argument, der er i den her debat er.. At i synes det er klamt.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/sex-med-dyr-ja-hvorfor-ikke