Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Olsen

/ #10360 Aldrig har jeg hørt noget ligende...

2014-01-29 03:50

http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6442158/df-ma-ikke-tale-til-dong-demonstration/

Ham her Jakob har jo fuldstændig roterende fis i kasketten. Tror han skal pudse sine briller, så han kan se udover sin egen næsetip.

Manden ænser jo ikke engang, at det jo er HAM der skræmmer langt de fleste folk væk. Nemlig 20% af befolkningen, som DF står til at få i opbakning i meningsmålingerne (og nok endnu mere i øjeblikket). jeg er sikker på at langt de fleste af dem ikke vil komme til en ren rød demostration, end folk der ikke vil komme pga DF.

Envidere er han så dobbeltmoralsk så det gør helt ondt:
"Jeg kan ikke forestille mig, at nogen vil være så partichauvinistiske, at de vil sige, at ”fordi det parti, jeg stemmer på, ikke må tale i forbindelse med en sag, som jeg støtter, så vil jeg ikke deltage.”
Gad vide om han ville deltage i en ren blå demo?? det tror jeg sgu næppe...

Men det er typisk Enhedslisten at pege fingre, og glemme at der er tre fingre der peger mod sig selv. Det må være slut med deres motto om at der er plads til alle, for er der nogen der er fyldt med had, så er det folk fra Enhedslisten. De hader sgu DF mere end DF "hader" Muslimer.