Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

DoggieStyle

/ #480 Re: Øhhh hvorfor ?????

2013-09-27 18:12

#1: -

Jeg forstår ikke præmissen for et ønske om et sådant forbud ????  nogen der kan forklarer mig det ...vi har en rimelig dyreværns lov der dækker over dyremishandling ...såfremt dyret skulle lide overlast .. - hvornår dyr lider overlast er så lidt svævende ...fx får grise (som er klogere end hunde) som regel tæsk med fastnøgler, stokke osv når de skal lastes ind i en stuvende fuld dødstransport. Kør malkes igen og igen ... tyrekalve slåes ihjel, burræve får en electrode op i røven og en i munden og aflives sådan, burhøns ser aldrig dagens lys .... JEG KAN BLIVE VED ...DET ER SÅ FUCKED UP !!!!!!!!!!!!!!!!

Så hvis fru Jensen vil lade fido ordne hende ...amen så slap dog af og lad dem begge have den fornøjelse ... !!!!! ...

Hvis der var en dyresex lov, kunne hun måske som i USA fængsles...skilles fra sin elskede hund... som sikkert tilhørte en race der var forbudt og som så kunne blive aflivet fordi den som en af de FÅ hunde fik lidt på den dumme.... omg...nogen gange er det ...lidt op af bakke ...kom nu ...der er så meget at kæmpe for !!!!!!