Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt.
Gæst |
#12015-08-07 12:58Idioten er en svindler <3 |
Gæst |
#42015-08-07 14:08Vi kan ikke leve med Lars Løkke som statsminister, nu 2. Gang uden reelt at være valgt af vælgerne. |
Gæst |
#52015-08-07 14:23Fordi manden er utroværdig,med de ting han har foretaget sig er han ikke værdig som statsminister, og bør gå af, han har jo ikke engang opbakning i sit eget parti. |
Gæst |
#102015-08-07 16:10Har virkelig givet udtryk for dette, fra dag 1 af. efter valget i Maj 2015....... Og nu kan det vel, kun gå for langsomt !! ;-) |
Nalle Poulsen |
#112015-08-07 17:47Det er sørgeligt at vi har en Statsmister som kun handler for egen vindings skyld Han skaber yderlige Fattigdom , træder på de svage her i samfundet det er simpelthen under al kretik Manden har jo været insolvendt hvordan kan man betro en sådan menneske en sådan betroet post som at forvalte Borgernes penge , når han ingen angang betale for sit eget tøj men får sit parti til at sponsorere det , har huse som er gået på tvang Ja jeg spør bare hvordan kan han være Ingen af os andre borgere vil kunne gøre nogen af de ting som han har præsteret uden der ville ha kommet en anmeldelse på os og vi var blevet fyret på gråt papir vi ville ikke engang kunne stille op til et kommunal valg så vaar vi ikke blevet optaget Så vi må håbe at hantrækker sig selv , men den tror jeg nu heller ikke på For Lars Løkke tror at han er herre over alle Men så lad os da fyre ham, det er da os som er hans arbejdsgiver Og er ens arbejdsgiver utrilfreds med en kan man blive fyret uden Pension , så det er vel det som vi gør venner. Så nu har jeg underskrevet... |
Den Vejlensiske Enmands Anti-Løkke Forening |
#12 Fiasko, fejler, fejltagelser.2015-08-07 17:56Det kan siges med fem ord: Gå af nu! Mange tak. |
Gæst |
#13 Re:2015-08-07 18:00Han er vel ikke være en Helle Thorning smidt hun lovede guld og grønne skove men hvad blev det til not så hvis han er det der skal til med Thule skal det nok gå fra helvede til forhåbning godt venlst per |
Bette Sonja |
#142015-08-07 18:21Helle havde afsat en miliard til ældreplejen men Lars Løkke gav Kommunerne lov til at bruge til huller i kassen Så det blev til the og kiks og nul og niks hantager fra de FATTIGE og giver til de RIGE Så lad os nu få det ny valg tak...
|
Gæst |
#152015-08-07 19:42Den mand med sit slæb er farlig for Danmark. Ikke nok med det, de fik en røvfuld ved valget, hvor vælgerne har valgt venstre fra. |
Gæst |
#162015-08-07 21:26Fordi både miljø og mennesker bliver ødelagte af den politik han og hans udvalgte ministre er i gang med at realisere. |
Ved hvad jeg stemmer |
#17 I er da utrolige at høre på.2015-08-08 01:30 I lyder som en flok høns der pikker efter det samme stykke korn. Det var i bund og grund ikke en fløjtende skid bedre under Helle Thorning Schmidt. Hun lovede alverdens goder men endte ud med ikke at gøre en skid. Hvilket jo heller ikke er rigtigt, for hun formåede jo sammen med sin mand, at snøre skat og de danske skatteydere godt og grundigt. Tænk før i brokker jer. Sæt jer for fanden da ind i hvad de forskellige politikere og partier siger, mener og står for. Og før i farer i blækhuset, er det måske værd at undersøge påstanden om, at LA faktisk er det mest seriøse parti i DK. |
Gæst |
#182015-08-08 06:30Nej tak til GENBRUG som landets STATSMINISTER Han tabte valget, og hvorfor skal/kan han blive Danmarks leder?http://www.benny-g.dk/ Benny Gerhard |
Gæst |
#202015-08-08 07:48De er alt for dem selv. Men Intet for os de er. Ansat af. De får for stor en løn. |
LLR > HTS |
#212015-08-08 08:58Ack, har vi nu samlet 223 underskrifter fra folk på overførelsesindkomst, godt for jer i har jo tid til det i skal jo ikke på arbejde. |
Gæst |
#222015-08-08 09:49Fordi han aldrig burde kunne komme til at besidde sådan en stilling med hans fortid med at bruge andre folks penge |
HeilDK |
#23 Re:2015-08-08 09:56DU MÅSKE EN AF DEM SELV SIDEN DU HAR SÅ ONDT I RØVEN ?? Eller er du en af de få rå der har rejst sig og fået et arbejde vi er så nogle der ikke er så heldige med at finde jobs eller måske ikke har muligheden for at passe et job pga af mange ting |
Gæst |
#242015-08-08 13:30Jeg underskrev denne indsamling, fordi jeg er skuffet over at vi i Danmark, ikke kan finde folk der er reelle og samvittighedsfulde nok, til at bestride et så vigtigt hverv, som minister for folket. Med den sidste udvikling hvor vi har set den rigtig grimme politiker, rage til sig uden hensyn til logik, eller rimelighed. Må jeg tilkendegive min foragt og mistro til, at de, der sidder i tinget, er de rigtige for at skabe en udvikling og en velfærd, der er rimelig for folket - som det er nu ser det grimt ud for den murerarbejdsmand, jord og betonarbejder, sosu eller andre fysisk belastende stillinger - grænserne for revalidering og førtidspension er helt ude af proportioner med virkeligheden. Må jeg også tilføje, at jeg selv har været svoren venstrevælger i rigtig mange år, så fik vi 10 år med venstre ved roret og det gik først ad h..... til, Klaus Hjort og Løkke forringede stort set alt, der med rimelighed kunne kaldes for velfærd - undtagen - for de, der havde nok i forvejen....! Så fik en periode med de røde pampere ved roret, hvilket gav yderligere forringelser på alle fattiges levegrundlag - som om det ikke var ringe i forvejen, men de formåede virkelig at forringe vilkårene yderligere. Nu er vi så tilbage ved venstre igen - og lur mig, hvis ikke de gennemfører yderligere forringelser for de fattige og arbejdsløse, for de "er jo nogle dovne hunde" og vil ikke arbejde under urimelige vilkår. Når de så endelig finder et job - for de job der er, er ikke beregnet for at vi skal have dem, næ.... Hvis de kan få en indvandrer eller en på begrænset tid - løntilskud, eller praktik - og så kan de komme af med en igen uden de skal vente på at opsigelsesvarslet løber ud. Hvor er den verden vi havde engang, hvor alle satte en ære i at være der for hinanden og det var en del af velfærden at man havde det godt og sikkerhedsnettet virkede, hvis man skulle være uheldig ikke at have noget job. |
Gæst |
#252015-08-08 15:05Elsker Danmark af hele mit hjerte. Men har set alt for meget fattigdom og ulighed de sidste mange år og ønsker ikke vi fortsætter i den retning. Har helt ondt af Danmark, at den mand skal ha lov og ødelægge vores ellers så kendte velfærd, lighed og lykke. |
|
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
2775 Oprettet: 2025-01-22
BEVAR DEN DIREKTE TOG-FORBINDELSE MELLEM MIDT- OG VESTJYLLAND OG KØBENHAVN
2946 Oprettet: 2024-11-24
Nej tak til Energipark Vallø i Køge Kommune
2729 Oprettet: 2024-11-06
ET HYGGELIGT OG AUTENTISK MILJØ PÅ HUNDESTED HAVN
943 Oprettet: 2024-11-26
Sikker skolevej for Gårslevs børn
511 Oprettet: 2025-01-02
Opfordring fra danske læger: Danmark skal modtage medicinsk evakuerede patienter fra Gaza
316 Oprettet: 2025-01-16
Bevar broen over A26/Thorstedvej
299 Oprettet: 2025-01-07
Bevar special skolen Natur og Helheds Skolen, Christiansfeld
282 Oprettet: 2025-01-17
Bevar Naturbørnehaven Boddumhus - naturtilbud til børn i daginstitutioner
262 Oprettet: 2025-01-11
Skriv under: Palæstinensisk kultur har også ret til ytringsfrihed!
566 Oprettet: 2024-12-30
Vi har krav på en balanceret og nuanceret mediedækning. Det gælder også mediernes dækning af Israels handlinger i Mellemøsten.
1572 Oprettet: 2025-01-02
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
2818 Oprettet: 2024-10-02
Nej tak til “Boliger ved Idræts Alle i Bramming”
193 Oprettet: 2025-01-30
Nej til kæmpemøller nær Alken, Svejstrup og Boes
205 Oprettet: 2025-01-04
Bevar adgangen til Filmstriben i Halsnæs Kommune
256 Oprettet: 2024-12-26
Walkiebanko skal bestå.
374 Oprettet: 2024-12-11
Underskriftsindsamling for opførelse af en dagligvarebutik i Oure
324 Oprettet: 2025-01-02
Stop dyreforsøg på hunde og grise hos Scantox i Viby Sjælland
885 Oprettet: 2024-09-16
Stop byggeplanerne i Solberg Parkkirkegård på Gravens Rand.
648 Oprettet: 2024-11-16
🆘HJÆLP OS – VI HAR BRUG FOR, AT ANKESTYRELSEN GRIBER IND! 🆘
298 Oprettet: 2024-12-21