Lars Løkke Rasmussen bør gå af som STATSMINISTER Folket har talt

Nalle Poulsen

/ #11

2015-08-07 17:47

Det er sørgeligt at vi har en Statsmister som kun handler  for egen vindings skyld

Han skaber yderlige Fattigdom , træder på de svage her i samfundet  det er simpelthen under al kretik   Manden har jo været insolvendt  hvordan kan man betro en sådan menneske en sådan betroet post som at forvalte Borgernes  penge , når han ingen angang  betale for sit eget tøj  men får sit parti til at sponsorere  det , har huse som er gået på tvang  Ja jeg spør bare hvordan kan han være  Ingen af os andre borgere  vil kunne gøre nogen af de ting som han har præsteret  uden der ville ha kommet en anmeldelse på os og vi var blevet fyret på gråt papir  vi ville ikke engang kunne stille op til et kommunal valg   så vaar vi ikke blevet optaget  Så vi må håbe at hantrækker sig selv ,  men den tror jeg nu heller ikke på  For Lars Løkke tror at han er herre over alle Men så lad os da fyre ham, det  er da os som er hans arbejdsgiver

Og er ens arbejdsgiver utrilfreds med en  kan man blive fyret  uden Pension  , så det er vel det som vi gør  venner.   

Så nu har jeg underskrevet...