Giv Snowden Asyl i Danmark

Giv Snowden Asyl i Danmark / Beskeder / Film om Snowden + Dansk Whistleblower organisation / Kommentarer

Gæst

2014-11-27 05:07

Tak for din informative mail.

Flot arbejde.

Jeg har talt med bl.a. Anders, som ville sende mig tid og sted for et "stiftende" møde en snarlig
lørdag - men jeg har endnu ikke hørt noget.
Ring gerne 23351088 eller mail.

bedste morgenhilsner

Tue Magnussen
Anders Kreinøe

#2 Overvågning

2014-11-27 07:38

Synes det er lidt pussigt at i vælger at bruge medier som facebook og twitter, når disse i stor stil sporer ens færden på nettet (og derved giver mulighed for overvågning). Var det ikke en ide at sætte en uafhængig block op som man kunne følge i stedet?

Povl Clasen
Gæst

2014-11-27 08:45

Ja, det er vigtigt at bringe budskabet ud. Men svært og op ad bakke. "Giv folket brød og skuespil" sagde en gammel romer en gang med den mere stille eftersætning "så holder det kæft og makker ret". Det samme kunne siges i dag. Vi bliver kvalt i velstand, så vi holder kæft og lader vore politikere og embedsfolk skalte og valte efter deres eget forgodtbefindende.

Gæst

2014-11-27 16:36

Han har været ualmindelig modig og sikret indsigt i "magtens" metoder

Gæst

2014-12-03 10:33

Tak for din mail, jeg vil vældig gerne støtte den nye forening, men jeg er hverken på facebook eller andre sociale netmedier.
mvh
Birthe Thystrup

Gæst

2016-02-16 11:45

Skidegodt!!!!

Der er lavvande i kassen, ellers havde du fået en 10er på Patreon. Kan du ikke lave et scoop omkring den første, og så poste om den, så jeg bliver mindet om, at jeg godt vil give en skærv?

kh Niels Nielsen