Bevar fjordudsigten i Mårsø

I det tidlige forår 2024 blev der plantet fire rækker energipil i langt bælte, som på sigt vil have indflydelse og store økonomiske konsekvenser for lokale bosatte, da fjordudsigten om få år vil være forsvundet i hele Mårsø. Pilen er, Holbæk Kommunne oplyst om, plantet med henblik på at lave flis. Lokale beboere stiller sig undrende overfor, hvorfor driften udelukkende forekommer i den yderste del af markerne i et smalt bælte, tættest og mest beskæmmende for alle der hver dag har glæde af udsigten samt benytter fjordstien, som forbinder Mårsø og Holbæk på smukkeste vis.

De øvrige lokalplaner, der grænser sig op til Mårsø bærer præg af netop ønsket om at bevare de åbne vider, smukke landskaber og bevare kigget mod vand til glæde for lokale såvel besøgende i vores dejlige område.

Vi søger med din underskrift opbakning til at Holbæk Kommune vil kigge nærmere på sagen og lokalplanerne, så lignende ikke fremadrettet skal være en tematik i vores dejlge lokalsamfund.

Styregruppe - Bevar udsigten i Mårsø    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive accepterer jeg, at Styregruppe - Bevar udsigten i Mårsø vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Vi viser ikke dit postnummer offentligt online.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: