Bevar dagplejen, Randers, som selvstændig enhed

Mister dagplejen og dermed dit barn vigtig pædagogisk udvikling pga. besparelser?

Der er kommet en ændring til det oprindelige budgetforslag, hvor dagplejen pludseligt er blevet en del af en besparelse, og derfor ser vi os nødsaget til at gøre jer forældre og andre borgere opmærksomme på, at det kan have en indvirkning på dit barn. Når den selvstændige dagplejeledelse nedlægges, skal daginstitutionerne som overtager ledelsen af dagplejen tilføres ressourcer, så der spares ikke noget ifl. en analyse lavet af bl. Udviklingsforum.

Vi bekymrer os om, om dit barns hverdag bliver prioriteret omkring den pædagogiske udvikling. Dagplejens fælles værdier går tabt, da den bliver lagt ud på fem forskellige dagtilbud med hver deres pædagogiske tilgang. Vi bekymrer os desuden, om dagplejens selvstændige budget vil blive ved med at komme dit barn til gode og ikke blive nedprioriteret.

Vi har brug for din underskrift og del gerne med alle, du kender.

Ved at underskrive accepterer jeg, at Pernille Elkjær vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Vi viser ikke din gadeadresse offentligt online.

Vi viser ikke dit postnummer offentligt online.

Vi viser ikke dit telefonnummer offentligt online.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: