Bevar 1000Fryd

Kontakt forfatteren af dette andragende

SAVE 1000FRYD // BEVAR 1000FRYD

2024-08-15 13:53:41

***English version below***

TIL: Alle der har skrevet under på at bevare 1000Fryd i Aalborg.

Kære elskere af 1000Fryd,

1000 tak for jeres underskrift sidste år i en tid, hvor vi virkelig havde brug for at mærke jeres kærlighed. Den fik vi! Vi præsterede faktisk at blive den anden mest populære underskriftsindsamling i hele Danmark i hele 2023 - kun overgået af Bevar Irma.

Nu har vi brug for jeres hjælp igen. Begrundelse nedenfor.

Vi skal finde 2 millioner kroner til en genopbygning af vores elskede spillested, så vi kan få lydsioleret ind mod vores nabo. På nuværende tidspunkt har vi fundet 500.000 kr, hvilket i sig selv er flot, men vi mangler flere midler for ikke at lukke.
Du kan donere direkte via bidrag til vores bankkonto på 1551-4930179574 eller via MobilePay 23301.

I kan også finde vores onlinefundraiser her: https://boomerang.dk/projekt/25939/save-1000fryd, hvor I kan score jer nogle rewards. Rewards kan også købes via vores bank eller mobilepay - husk at skrive, hvem afsenderen er, din e-mail og om du vil have en reward. Vi foretrækker bankoverførsler, fordi så går alle pengene direkte til os.
Vi skal bruge nogle penge, det haster. Vi håber I kunne være behjælpelige.

Begrundelse for akut brug for midler:

Aalborgs legendariske aktivitetshus og spillested, 1000Fryd, er lukningstruet og har brug for din hjælp! Som følge af en naboklage skal huset gennemgå en massiv renovering, der løber op i flere millioner, og de penge har 1000Fryd ikke.

Stedet har de sidste 40 år haft uvurderlig betydning for Aalborg som by og for alverdens musikalske undergrundsscener både nationalt og internationalt. Det hele er båret oppe af de hundredvis af frivillige ildsjæle, der igennem årene har engageret sig i og udviklet sig med stedet.

1000Fryd er vigtigere end nogensinde og vil gøre alt for at overleve, men vi har brug for din støtte.

Vi modtager ethvert bidrag med kyshånd og er evigt taknemmelige for jeres hjælp.

Alle som donerer, uanset beløbets størrelse, kommer på vores store takkeliste i porten.

Alle priser er inklusiv porto - dog må du gerne selv afhente på 1000Fryd. Så ryger der flere penge i vores allesammens yndlingssted.

Alle priser er minumsbeløb. Man må godt donere mere for hver reward.

Sig endelig til hvis I har spørgsmål eller lignende på red@1000fryd.dk - sammen klarer vi det her!!
Hold jer opdateret på vores sociale medier, hvor der konstant bliver lagt nye auktioner, salg osv. op. Der kommer flere updates via denne mail.

❤️ 1000Fryd

FRA STILLESTED TIL SPILLESTED
HELLERE UNDVÆRE 1000 BOBS END AT UNDVÆRE 1000FRYD

***English version***

TO: Everyone who has signed to preserve 1000Fryd in Aalborg.

Dear lovers of 1000Fryd

Thank you so much for your signature last year at a time when we really needed to feel your love. We got it! We actually managed to become the second most signed petition in all of Denmark in the whole of 2023 - only surpassed by Bevar Irma.

Now we need your help again. Reason below.

We need to find 2 million kroner for a reconstruction of our beloved venue, so that we can get soundproofied our place. Currently, we have found DKK 500,000, which in itself is great, but we need more funds in order not to close.
You can donate directly via contribution to our bank account on 1551-4930179574 or via MobilePay 23301.

You can also find our online fundraiser here: https://boomerang.dk/projekt/25939/save-1000fryd, where you can score some rewards. Rewards can also be purchased via our bank or mobilepay - remember to write who the sender is, your e-mail and whether you want a reward. We prefer bank transfers because then all the money goes directly to us.
We need some money, it's urgent. We hope you could help out.

Reason for emergency use of funds:

Aalborg's legendary activity house and venue, 1000Fryd, is in danger of closing and needs your help! As a result of a neighbor's complaint, the house must undergo a massive renovation that runs into several million, and 1000Fryd does not have that money.

For the past 40 years, the place has been of inestimable importance for Aalborg as a city and for the world's underground musical scenes, both nationally and internationally. All made possible by the hundreds of passionate volunteers who over the years have engaged in and developed with the place.

1000Fryd is more important than ever and will do everything to survive, but we need your support.

We welcome any contribution and are eternally grateful for your help.

Everyone who donates, regardless of the size of the amount, gets on our big thank you list in the gate.

All prices include postage - however you are welcome to pick up at 1000Fryd yourself. Then there is more money for our favorite place.

All prices are minimum amounts. You may donate more for each reward.

Please let us know if you have any questions or the like at red@1000fryd.dk - together we can do this!!
Keep up to date on our social media, where new auctions, sales, etc. are constantly posted. More updates will come via this email.

❤️ 1000Fryd

#save1000fryd

1000Fryd

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.