Hele Danmarks NEJ til NNP
Kommentarer
#802
Synes ikke Dyr skal sulte Eller natur ødelægges for et sindssygt eksperiment, som nogen tjener kassen på.Så stort eksperiment skal nogle politikere ikke have lov til at bestemme hen over hovedet på hele Danmarks befolkning
Connie Jensen (Køge, 2022-01-03)
#803
Politikerne skal stoppe deres vanvid og mishandling af dyr. De aner ikke en brik om hvad de har med at gøre. Dyreværnsloven gælder ALLE!Anette Kristensen (Løsning, 2022-01-03)
#804
Fordi jeg normalt kommer i Fussingø hundeskov, det er mit fristed og nu skal hundeskoven slettes og smadres af kvæg😓 og så kan man ikke en gang behandle det kvæg ordenligt, Fussingø er anmeldt til politiet for dyremishandling 2-3 gange inden for den sidste måned 🙈Theresa Jensen (Randers, 2022-01-03)
#806
De danske skove er ikke store nok til NNP og mange dyr vil derfor sulte ihjel eller mistrives.Caroline Lauritzen (Kolding, 2022-01-03)
#807
Er enig med formålet af gruppenJohn Fenger (Ikast, 2022-01-03)
#810
Jeg skriver under, fordi jeg finder, at de kommende naturnational-parker med rewilding og skovryd-ning er dybt problematisk for flere af de dyr, der indgår i projekterne.Margit Guldborg (Humlebæk, 2022-01-03)
#818
Jeg mener ikke ministeren har lyttet til indvendinger eller alternative løsningerLard Storm (Roskilde, 2022-01-03)
#825
Fuldstændig vanvittigt at indhegne vore skove og i indhegningerne indsætte tamme dyr under forhold som enhver anden dyreejer ville blive straffet for.Norma Nielsen (Stenlille, 2022-01-03)
#843
Jeg er imod at vores natur skal indhegnes. Der skal være fri adgang for alle både dyr og menneskerCharlotte Kjeldgaard (Fjerritslev, 2022-01-03)
#848
Det skal stoppes NU - i Danmark mis og vandrøgter vi ikke dyr. 😡Chille Schwartz Schwartz (Holbæk, 2022-01-03)
#855
Fordi jeg er enig i at det skal stoppesBodil Erichsen (Roskilde, 2022-01-03)
#859
Jeg er imod NNp, når det kommer med rewilding. Og det gør det alle steder.Peter Mulvad Sørensen (Beder, 2022-01-03)
#861
det er det rene dyrplageri sådan kan vi ikke være bekendt og behandle demRita Pedersen (Gjerlev j, 2022-01-03)
#866
Faglig engageret og er for en løsnings med nuancer og flersidige hensyn.Simon Mikkelsen (Ålestrup, 2022-01-03)
#867
Det er dyrplageriKristina Schiøtt (Haslev, 2022-01-03)
#870
Det er noget svineri som de arme dyr bliver behandlet 😡Kathryn Tassi (Skovlunde, 2022-01-03)
#871
NNP er det største økonomiske fupnummer i nyere tid. Det handler udelukkende om statsstøttede skove med EU penge og ikke en disse om bekymringen for biodiversiteten, som jo beviseligt er i bedring.Kim Johansen (Silkeborg, 2022-01-03)
#872
Jeg er fuldstændigt enig. Det hænger slet ikke sammen med hverken dyrene og dyreværnsloven.Jan Havn (6500, 2022-01-03)
#874
Det er hul i hovedet at bruge næsten 1 milliard på at indhegne naturområder med stor biodiversitet, slippe "vilde" dyr ud bag hegnet, uden at tage ansvar for deres trivsel og samtidigt ignorere en af de væsentligste årsager til tabet af biodiversiteten, nemlig landbruget.Pia Vestmar (Vejby, 2022-01-03)
#876
Fordi jeg er meget imod disse parker med tamdyr uden pasning.Inger Bonnichsen (Tinglev, 2022-01-03)
#877
Fordi hegn og store Græssere ikke er foreneligt med de mange brugere af områderne.John Danielsen (Suldrup, 2022-01-03)
#880
Dyr skal kunne bevæge sig frit og ikke i fangenskab .Dyr skal leve i de lande hvor de hører til og trives bedst .
Suzanne Fendt (Tisvildeleje, 2022-01-03)
#882
Er i mod indhegninger af vildtet i naturenKnud Marrebæk (Vestervig, 2022-01-03)
#885
Naturen skal ikke indhegnes og dyrene sulte for forsøgets skyldKarina Tinggaard (Kirke Hyllinge, 2022-01-03)
#888
Dyrene må have deres ret til - at mennesker behandler dem ordentligt .Ull Muhinf (Knebel, 2022-01-03)
#894
Vi skal ikke hegne vores natur og udsætte vores dyr for sult og planlagt lidelse.Dorthe Brauner Jensen (Silkeborg, 2022-01-03)
#902
Jeg vil gerne hjælpe de dyr der bliver misbrugt til mærkelige og syge forsøg som NNP. derfor skriver jeg under. Finn Laus PetersenFinn Laus Petersen (Tinglev, 2022-01-03)
#912
Dyr i indhegning er ikke vilde dyr og skal derfor tilses, fodres og plejes. I Danmark skal dyr og mennesker kunne færdes frit i naturen uden hegn.Winnie Hollmann (Charlottenlund, 2022-01-03)
#916
Jeg vil være med til og stoppe den misrøgt af de stakkels dyr.ja til natur NEJ til hegnHeidi Rosenlund Mogensen (Nyborg, 2022-01-03)
#922
Jeg kan ikke forstå hvorfor dyrene, der normalt er husdyr, ikke må hjælpes om vinteren. Og samtidig har indhegningerne intet med naturlig natur at gøre.Kirsten Christiansen (6670 Holsted, 2022-01-03)
#924
Jeg er imod biologiske projekter hvor dyr lider.Helle Larsen (Silkeborg, 2022-01-04)
#928
Baggrunden for NNP er ikke evidensbaseret.Dyrevelfærdssvigt i høj grad.
Negativt CO2 regnskab
Mangel på træ til byggeri og møbler.
Dorte Jørgensen (Haderslev, 2022-01-04)
#931
Jeg skriver under fordi jeg mener at nnp er et forfejlet projekt der reducerer skove og naturområder. Der fordriver fritidsorganisationer er fra skovene.Per Sartor (Sydals, 2022-01-04)
#937
Dyrevelfærd. Adgang til skove. NNP som det er tænkt er ikke en god løsning for bedre biodiversitet sammenholdt med CO2 aftryk.Ole Larsen (Frederikssund, 2022-01-04)
#939
Jeg kan lide skoven som den erUlf Mariussen (Bjerringbro, 2022-01-04)
#942
Det er bare mega vigtigt at det bliver stoppet! Det er jo uden sund fornuft!Betina Pedersen (Brøndby, 2022-01-04)
#944
Jeg er modstander af hegn og dyrplageri. Og på grund af ødelæggelse af hjorte og rådyrbestandens frie områder.Brug får hvis der skal forandringer til
Henning KIEL (VESTER hjermitslev, 2022-01-04)
#945
Der skal ikke hegn op på hedenLykke Hessel Østergaard Lange (Bording, 2022-01-04)
#951
Danmarks natur skal være vild men på en naturlig måde hvor tamdyr ikke dør af sygdom og sult og hvor skoler, børnehaver, vandrere, hundeluftere, cyklister og turister kan færtes uden at blive angrebet af køer eller heste med følTina Jensrn (Ørum Djurs, 2022-01-04)
#953
Danmarks stat IKKE skal vanrøgte dyr. Samt Danmarks befolkning skal have adgang til områderne både til fods på cykler og heste ryg. Uden at skulle ind til sultne desperate dyr.Malene Frederiksen (Brønderslev, 2022-01-04)
#955
Jeg går ind for ordentligt dyrket skov, blandings kulturer, plukhugst og mere veldrevet skov i Danmark. Så lidt importeret træ som muligt. Bevare de danske savværker. Jeg har arbejdet med skovbrug i over 40 år, vil gerne tilbage til skovbrug som for 40 år siden, mindre maskiner i skovbruget, ordentlig udtynding i bevoksningerne og meget færre renafdrifter. Så skal vi op på mindst 25 % skovareal i Danmark.Jens Johansen (Store Heddinge, 2022-01-04)
#956
Miljø og skovdriftDyr bag hegn er ikke vilde dyr.
De dyr der udsættes i disse parker, er under en lov der undtager dem fra dyrevelfærds loven.
De udsættes i områder hvor de skal blive så sultende at de begynder at spise ting de ikke normalt lever af, for at holde krat nede og skal derud over skal de ikke tilses af dyrlæger når de er syge.
HAVDE det været dyr der lever frit, ville de vandre væk fra områder der ikke kan give dem nok føde.
Jeg kan slet ikke sætte mig ind i at nogen syntes der er etisk korrekt at indhegne dyr og lade dem dø af sult.
Samt vi har allerede masser af dyr i skoven, som sagtes kan leve der på trods af skovdyrkelse, hvad ville et hegn gøre ved deres overlevelse ?
Vi har nogle store smukke skove, en helt unik natur, og ikke at forglemme en bæredygtigt skov,
hvor man kunne sagtens lave ”pletter” som er urørt, samt undgå de helt store nye maskiner til træfældning,
så skovbunden skånes mest muligt.. Alt med måde..
Vi hyles også ørene fulde omkring vores miljø og at vi skal bygge bæredygtigt.
Træ optager CO2 og når det fældes, forbliver det i træet,
og vi opfordres derfor til at bygge med træ som er CO2 neutralt.
Samtidig vil de lave vores skove om, så træne skal ligge og rådne og frigive CO2 igen.
Og hvor er det miljørigtige i at nedlægge vore egen skovdrift og importere træ fra andre lande,
med lang transport tid ?? Det giver jo ingen mening i min optik.
De 888 millioner der er sat af, kan bruges meget bedre, andre steder !
Samt hvad løber det samlet beløb op i, når man kigger på tabt fortjeneste af skovdriften.
Anita Jensen (6092, 2022-01-04)
#957
Kan bedst lide den danske natur som den er.Jette Kristensen (9460 Brovst, 2022-01-04)
#958
Dyremishandling er noget svineriRita Sørensen (Fårevejle, 2022-01-04)
#960
Planerne for hegn og npp ikke er bevist er den eneste vej for bedre biodiversitetLene Farving (Randers, 2022-01-04)
#961
Jeg er uenig i grundlag og håndtering af naturparkerneHelle Nielsen (Vamdrup, 2022-01-04)
#962
Det er meningsløst at tvinge tamdyr til at leve som havde de altid været vilde.Jes Henrik Jensen (Stubbekøbing, 2022-01-04)
#963
Dansk Natur ikke har gavn af der hegnes og slippes heste, kvæg, bison, elg, hjort mm. Bag hegn. Hvor der bliver sumpet op trådt og hvor dyr lider hele vinteren. Hvor hegnet hindre vores vilde hjorte at vandre efter føde.Jeg er imod man fælder nåletræer i vores skove, fordi man mener de er udansk.
"Der er opstået racisme blande visse biologer."
Mm.
Birgitte M. Carlsson (3300 Frederiksværk, 2022-01-04)
#969
Intet levende bryder sig om indhegning.Uhørt, at levebrøds politikere mfl gør sig til eksperter på naturens vegne.
Karen-Mette Hindberg (Klitmøller, 2022-01-04)
#972
Det er dyrplageri. Usmageligt at dyrene går uden daglig opsyn og pleje. Landmænd skal passe deres dyr, det skal staten også. Den danske natur bør være fir for alleAnja Plauborg Thomsen (6862 Tistrup, 2022-01-04)
#973
Jeg skriver under, fordi jeg som dyrlæge slet ikke kan acceptere dette!Merete Boe (Frederiksberg, 2022-01-04)
#979
Jeg skriver under- fordi det er sygt at se man sulter og misrøgter dyr til døde, som. Det mest naturlige. MSN fratager de vilde dyr muligheden for at løbe rundtMalena Poulsen (Roskilde, 2022-01-04)
#985
Fordi det betyder så meget for vores friluftsliv samt Danmarks økonomi med træindustri og ikke mindst co2 udslip eller minimering af denne ved ikke at fælde trær eller at bruge dem fornuftigt.Jens Horsdal (Støvring, 2022-01-04)
#986
Jeg er 100% enigElisabeth Henningsen (Kolding, 2022-01-04)
#996
Går ikke ind for ødelæggelse af naturen og INGEN dyr skal leve bag et hegn uden tilskudsfodring m.m.Anette Andersen (Langå, 2022-01-04)
#1000
Jeg er stærkt kritisk overfor de metoder man vil eksperimentere med. Samt jeg kan ikke forlige mig med nedgraderingen af vores dyrevelfærd for husdyr.Anne Mette Holm (Fjerritslev, 2022-01-04)