Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)

Kommentarer

#19802

Grundet manglende proportionalitet i tiltag. Samt svag til ingen evidens til grund for tiltag.

Dea Marcela Tuns (Aarup, 2020-11-02)

#19806

Jeg er træt af den ringe lægehjælp til både min søn på 2 år og mig selv. Det er anden gang jeg ikke kan få en læge til min søn, fordi han ikke må møde op hos lægen med snot. Første gang blev han fejldiagnosticeret, fordi de kun ville lave videokonsultationer.

Naima Daoudi (Tinglev, 2020-11-02)

#19807

Fordi der ikke er evidens for, at hverken mundbind eller visir hjælper. Kan man trække vejret igennem mundbindet, kan virus og bakterier også komme igennem. Visiret forhindrer kun at man ikke hoster virus ud i omgivelserne.

Birger Johansson (Havdrup, 2020-11-02)

#19813

Jeg er undtaget fra at bære mundbind, men jeg oplever ikke accept af dette fra min uddannelsesinstitution, og jeg føler mig fremmedgjort af samfundet generelt.

Simon Wülser (Brønshøj, 2020-11-02)

#19815

Mundbind har efter min opfattelse ingen effekt

Louise Dahl (Gadbjerg, 2020-11-02)

#19821

Alting skal frem i lyset....!!

Lars Pedersen (varde, 2020-11-02)

#19822

Jeg skriver under, fordi det er skadeligt for børn og unge, at vi skal have mundbind på, alt lukker kl. 22.00. Det ødelægger børnenes sociale udvikling og køre psykisk på dem.

Maria Nyholm (KØBENHAVN N, 2020-11-02)

#19823

Jeg tror det er hysteri

Hanne Hjorth (Kastrup, 2020-11-02)

#19827

Overdrevet hysteri

Ingvar Bonke (2670, 2020-11-02)

#19830

Forsamlingsforbud og påbud om brug af mundbind mangler evidens og er et groft indgreb i den personlige frihed

Bjørn Hove Jensen (Damgårdsvej 57, 2020-11-02)

#19831

Jeg skriver under fordi jeg kan se at mundbind skader ikke-psykisk stærke mennesker og fordi flere og flere eksperter står frem og ydre deres skepsis.

Claus Burhøj (Assens, 2020-11-02)

#19833

Jeg er enig i at man skyder gråspurve med kanoner, at man skyder med spredehagl i stedet for en målrettet indsats.

Ole Buch (Ans, 2020-11-02)

#19836

Der er ingen evidens for brugen af mundbind.
Der er flere der dør af influenza og lungebetændelse hvert år.
Covid 19 er ikke farligere end disse sygdomme.

Eva Marie Kamph Jensen (Klampenborg, 2020-11-02)

#19839

Jeg er imod at vi skal leve et liv i angst og med et varigt skræmmebillede over os. Vi skal se sygdom overalt, vores børn får følgevirkninger af denne fremmedgørelse overfor andre mennesker, kan få social angst.

Vibeke Lauritzen (Farsø, 2020-11-02)

#19847

Fordi jeg tror ikke på at det er de sunde og raske folk i samfundet som skal tvinges til at bære mundbind eller sendes hjem klokken 22 i hverdagene, men at det er de ældre og de sårbare der skal i karantæne, tage testene og bære mundbind i offentligheden og være i risikogruppen

Mario Israil (Skanderborg, 2020-11-02)

#19851

Jeg er fuldstændig enig med alt hvad I skriver i denne tekst. Jeg synes regeringens håndtering af covid-19 er fuldkommen forrykt og det er tydeligt for enhver selvtænkende individ at se at de lyver.

Ronja Svane (Ebeltoft, 2020-11-02)

#19852

100 % enig!

Lars Dalum (København, 2020-11-02)

#19853

Jeg er til personlig frihed til at vælge mine dispositioner.

Preben Clausen (Næstved, 2020-11-02)

#19859

at restriktionerne, dels simpelthen er ud af proportioner ift sammenlignelige infektioner, uden at bagatellisere alvoren i pandemien og jeg frygter for de fremtidige konsekvenser, det har ift. den måde vi plejer omgang med hinanden på.

Jürgen Jans (Aarhus V, 2020-11-02)

#19870

Det er det eneste fornuftige at gøre !

Britta Olsen (København, 2020-11-02)

#19876

Jeg skriver under på denne indsamling, fordi jeg synes at mange af de tiltag som regeringen har lavet, som f. eks. krav om mundbind, forsamlingsforbud og tvungen nedlukning af private virksomheder, er i strid med grundloven og samtlige menneske rettigheder. Desuden virker det som om at de fleste tiltag ikke er truffet ud fra nogen form for logik, men mere bare er til for at få det til at ligne at regeringen laver noget. Restriktionerne skader både samfundet og den private person, mere end selve sygdommen gør. Det er på tide at regeringen indser at de ikke kan styre denne virus med tilfældige love, og i stedet giver os vores frihed tilbage og lukker op for vores samfund igen.

Emil Damsgaard (Kongens Lyngby, 2020-11-02)

#19880

Vil ikke acceptere dette diktatur.

Brian Nielsen (Frederiksværk, 2020-11-02)

#19882

Jeg er så lettet over at sundhedsfaglige endelig kommer på banen med velunderbyggede argumenter for at åbne samfundet op igen

Pia Feddersen (København, 2020-11-02)

#19885

Jeg finder tiltagene aldeles ude af proportioner med den reelle risiko forbundet med Covid-19.

Nikolaj Wolthers (Brabrand, 2020-11-02)

#19890

Jeg skriver under fordi deres restriktioner er for vidtgående og invaliderende for det sociale liv

Ilse Svenningsen (Hjallerup, 2020-11-02)

#19891

J

Morten Knudsen (Løgstrup, 2020-11-02)

#19893

Jeg er coronaskeptikker og tror ikke på myndighedernes skrækkampagne.

Jesper Clausen (Kirke Saaby, 2020-11-02)

#19900

Jeg ikke er enig i de restriktioner der bliver indført for at håndtere covid19.

Ditte Allouche (Birkerød, 2020-11-02)

#19902

Enig i ovenstående

Ahmad Al-Sallal (Brønshøj, 2020-11-02)

#19906

Jeg er 100% enig i dette skriv

Pernille De bie (Gentofte, 2020-11-02)

#19907

Det er hysteri og fup og svindel

Annie Bonke (2670, 2020-11-02)

#19909

Det er forkert at tvinge raske mennesker til at bære mundbind. Os med astma kan især opleve at vi ikke kan få vejret ordentligt, og så er der sku langt til udgangen når man står i kø i supermarkederne.

Daniel Nybroe (Haslev, 2020-11-02)

#19913

Jeg skriver under, da jeg ikke vil leve i et samfund, hvor de generelle menneskerettigheder forsvinder for øjnene af os, grundet en regering som pådutter befolkningen restriktioner på baggrund af en viden, vi ikke må få indsigt i.

Julie Christensen (København, 2020-11-02)

#19923

Jeg er imod tvungen brug af mundbind, og mener i øvrigt at almindelig hygiejne er rigeligt til sådan en almindelig influenza.

Bjarne Brandt (2770, 2020-11-02)

#19935

Jeg er enig

Henriette Karlsen (København, 2020-11-02)

#19951

Jeg mener det er falsk tryghed... nu passer folk slet ikke på mere .. der er mange jeg ser nu ikke bruger håndskrift og ingen afstand. Har ikke mødt nogle der ikke genbruger den om til 5-10 gange
Mundbind er en bakterie bombe for en selv

Helle lytje Dalsgaard (Ballerup, 2020-11-02)

#19954

Jeg støtter jer

Mustafa Mair (4100, 2020-11-02)

#19956

Jeg er helt enig. Grundlæggende dør der så få af COVID-19 i forhold til alt andet at man ikke kan forsvare at tilsidesætte almindelige friheder

Thomas Hosszu (Kastrup, 2020-11-02)

#19963

Det her strider imod både Grundloven og menneskerettigheder !!

Det her er dybt kriminelt!!

Jeg vil aldrig og kommer aldrig til at vil afgive min frihed- min menneskeret!!

Jeg giver ikke tilladelse til nogen af de tiltag som Regeringen har sat gang i under cov19!!

Og jeg kræver både hasteloven samt den nye Epidimilov (1) fjernet øjeblikkeligt!!

Total frihed til mennesket- frihed Til alle mennesker og frihed samt menneskeretten til at bestemme over eget liv- valg og kæmpe NEJ TAK til både Epsimiloven- Hasteloven- Vaccinen for alle!!

Det stopper nu!!

Tanja Rasmussen (7755, 2020-11-02)

#19966

Man bør agere ift. de forandringer man ønsker at se i samfundet og verden.

Stefano Sias (Jægerspris, 2020-11-02)

#19967

Fordi det er helt hen i vejret alle de restriktioner. Vi kan jo ikke leve i en bobbel de næste 3 år til en vaccine er kommet.

Eva Tvede (8990 Fårup, 2020-11-02)

#19973

Fordi folks frihed bliver frarøvet. Alt for mange restrektioner, ensomhed, angst og depression. For dyre omkostninger for erhvervslivet.

Carina Pedersen (København S, 2020-11-02)

#19978

Enig i ovenstående

Anders Davidsen (Als, 2020-11-02)

#19981

Fordi jeg også er bekymret over lovgivningen

Patrick Menzies (Dragør, 2020-11-02)

#19982

Fordi det er helt ude af proprationer hvad regeringen har gang i

Ole Thiemer (Glostrup, 2020-11-02)

#19988

At jeg ikke mener at mundbind og mange af de restriktioner har den ønskede virkning.
Arbejder selv i butik og jeg kan ikke selv arbejde med mundbind på i alle disse timer..

Thomas Agersten (6200, 2020-11-02)

#19989

Det er en pligt at stoppe dette vanvid

Kimmie Ziegler Svensen (Kbh N, 2020-11-02)

#19990

Indgrebene er ude af proportioner.

Peter Meyling (Albertslund, 2020-11-02)

#19998

Jeg er enig i, at tiltagene er ude af proportioner med andre håndteringer af sygdomme, der også kan forårsage døden for udsatte grupper. Bevis effekt eller fjern restriktionen. Meget af dette er en kulmination af irrationelle tiltag, der forsøger at håndtere en helbredsmæssig trussel, vi til at starte med ikke vidste nok om.

Patricia Berg Monteiro (København Ø, 2020-11-02)

#20000

Hvis vi ser på dødsfald i forbindelse med corona kan jeg ikke se en sammenhæng mellem indgreb og dødelighed. Jeg mener ikke den faglige stemme bliver hørt. Desuden er konsekvenser for store for samfundet. Selv en vaccination løser ikke problemerne. Vi har i stedet skabt nogle andre problemer for samfundet. Hvad ender det her ud i? Er det en fremtid vi ønsker?

Flemming Meldal (Nykøbing F, 2020-11-02)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...