Plads til alle, også folk med bil.

Vi er en gruppe borgere, som er bekymrede over at Ishøj Kommune ikke vil sikre det voksende behov for parkeringspladser, når de opfører nye boliger i kommunen.

Tværtimod vil de nedlægge nogle af de nuværende meget benyttede parkeringspladser på Vejlebrovej (som benyttes af medarbejdere på skole, børnehave, forældre som henter/ afleverer, varebiler, beboere etc).

Intentionen fra Kommunens side er at flere af kommunens borgere vil benytte sig af offentlig transport.

Med denne underskriftindsamling håber vi dog på at kunne sikre de nuværende parkeringspladser på Vejlebrovej, vi kommer med et forslag om at flytte nybyggeriet over på den anden side af Køgevejen, ved siden af den grønne kile og vandrehjemmet med lettere tilgang til letbanen, eller op på den anden side af motorvejen.

SKRIV UNDER NU, HVIS DU VIL HAVE MEDBESTEMMELSE OG ET STED AT PARKERE NÅR DU BENYTTER VEJLEBROHALLEN OG DE OMKRINGLIGGENDE OMRÅDER.3D_idrat_områd.PNGMan kan gå ind på Kommunens hjemmeside på helhedsplanen og klikke på "din kommentar" feltet og skrive sin kommentar omkring helhedsplanen til Kommunen via dette link:

Kommentarer skal være indsendt inden 5. september 2024.