Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!

Quoted post

S. Albertsson

#650 Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 00:12

#649: Ellen T. - Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Kære Ellen,

Tak for dit indlæg :-) Nu har jeg haft hjemme i Danmark i tyve år af de tredive jeg har levet, men hvis du gerne vil vide hvor mange indvandrere, der lever i Island, hvor jeg er født, så er svaret 100% af beboerne. Mange rejste til Island fra Norge, Irland og Skotland bl.a. Der bor også en del danskere, bl.a. sangerinden Tina Dickow. De seneste års indvandring udgør ca. 10% af befolkningen. Befolkningen i Island tæller ca. 310.000 mennesker.

Håber det giver svar på dine spørgsmål. :-)

Svar

Ellen T

#651 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 07:55:12

#650: S. Albertsson - Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok 

Hej igen. Det gør det,og jeg kendte næsten godt antallet. Nemt at integrere disse mennesker, men prøv at se, hvad vi får i Europa , derfor er mange imod det, som sker, vi kan ikke klare deres stenaldertro, æresdrab, og krævende ind. Godt 2016.

Holger Danske

#652 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 11:36:00

Det er også 20 år for mange

Og nu sidder du og hyler op om at tage flygtninge og behandele dem ordentligt, I har jo til dato ikke taget mere end 0,02 %, og det er enda højt regnet. 

Du burde skamme dig overhovedet at komme i tanke om at forære vores demokrati væk

Danmark frit

Holger Danske

#654 Re: Re: Re: Re: Borgekrig og Ragnarok

2016-01-02 12:02:23

Bare for at gører sammenligningen perfekt, Så skulle i jo med glæde tage imod ca 60000 flygtninge på Island.

Det er jo ikke noget at regne i forhold til de sølle 50 i har taget.

Mon du så ønskede at bo der igen?

Danmark frit